therk 0 Postad 12 Mars , 2007 Hej Håller på att köpa en Ryds 568 och kan få med ett akterkapell till väldigt bra pris. Är det någon som har positiva eller negativa erfarenheter av dessa. // Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henkan 0 Postad 13 Mars , 2007 Hej! Om det är det blå hamnkapellet du menar så se till att dom monterar knapparna rätt. På min 510:a satte dom det så att det inte blev riktigt spänn i det vilket medförde vattensamlingar vid regn, har reklamerat det nu.Jag har sett flera 510:or och 568:or där det är riktigt hafsigt monterat.Om det sitter rätt är det dock riktigt bra./Henkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 14 Mars , 2007 Alltid skönt med ett kapell om man blir nerkyld eller om det plötsligt blir regn. Köpte ett kapell till min 510 gti som jag hade förut, det funkade bra. Köpte det för ca 9000 kr i v-ås och tog hjälp av en kompis med monteringen. När du sätter dit det så ska det spännas så hårt att du nästan inte får dit det. Med tiden så blir det slappare och kommer få en fin passform då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser