Gå till innehåll
söndag 12 januari 2025
Lamon

Lamon är här !!!

Rekommendera Poster

Här kan ni surmuppar som är känsliga säga vad ni tycker om personen bakom Lamon... Var nu inte fega, jag ska inte som en del gnälla o skvallra hos Admin...

Ha en fortsatt kväll !!!

Lamon.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Näää Det kanske var fel skrivet i mitt inlägg... Givetvis får alla svara o säga vad dom tycker... Fast det var surisarna jag vill ha komentarer ifrån i första hand...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha den där Lamon måste vara en snackare av sällan skådat slag hehesmiley-wink.gif\

Hur många inlägg har du hunnit med nu??? Nä Lamon ja stör mig varken på dej eller några andra på MG. D e bara roligt att Trådarna hålls vid liv hehe.. Många är medlemmar på MG och gör inte ett ända inlägg.. Och du har säkert bidragit med något eller några tipps du med så varför klaga.. Visst lite skit får man kanske tåla men d finns ju gränser.. Alla är olika och är sällan eniga om något!!! 

Att vissa tar d här med MG på förstort allvar kanske e d största problemet vad vet jag.. Sedan Chatten och Dösnack kommit till så har d ju bara livat upp stämmningen.. Så simma lungt och fortsätt med dina inlägg Lamon..

!!!MVH REXCO!!! Som är lite seriös ibland hehe2.gif\2.gif\2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är sådana som måste tala om för Admin att jag skriver ofta på forumet t.ex....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

du håller dig åtminstående i rätt katerogi  21.gif\  som vissa andra verkar ha problem med smiley-foot-in-mouth.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har oxå sett det namnet på några inlägg här och där !!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

så snat som det är sagt....*s* gick nämligen igenom en massa mail som jag fått härigenom genom åren...o vad fann man där? *s* Sköt ditt det räcker och jävlas inte med andra. bara säger det Lägg ner.... lite lätt sådär småhotfullt...knepiga små rackare det där som skickar sånt ....2.gif\ ett litet axplock....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är så här man förstör en tråd...

Tyckte det fungerade bra, men nu kanske

det är dax att lägga ner detta !!

Varför lägga energi på nåt som många

tyckte var lite småkul ?

Nä, ska fundera på om jag ska låsa tråden...

Okey. Vi fortsätter, men nästa gång skiter jag i det o låser.

sent ska syndaren vakna2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...