Stevemedselcon 7 Postad 13 Mars , 2007 Tänkte starta en klubb här på maringuiden, den kommer att vara en tvåstegsklubb. Namnet blir ngt i stil med Dom fördömda Inträdeskrav är att du varit bannad på forumet. Sedan har vi steg 2 där vi kommer att ha hangarounds, dvs dom som borde varit bannade, dom utser vi medlemmar själva och är inget du kan söka till. Intresserad? Hör av er till Steve! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 13 Mars , 2007 Måste se till och bli bannad då, så jag kan bli medlem... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 13 Mars , 2007 räcker det med att ha varit förbannad på forumet Senast ändrad av ErikAspvik | 13 mars 2007 | 14:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Mars , 2007 Du är åndå given som hangaround!! Flipper oxå! Får nog utöka denna klubb till tre steg, tredje steget blir slavarna...där ska en viss liga husera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 13 Mars , 2007 känns tryggt med er vid rodret, Steve, Lamon, två korkar och Jakko. kan det bli bättre, jo förresten kanske anemos har varit bannad under en tid också. det kvinnliga inslaget i styrelserummet är väl räklukten Senast ändrad av ErikAspvik | 13 mars 2007 | 16:44 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Mars , 2007 om du är snäll kan du få piska slavarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 13 Mars , 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,992340,00.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 13 Mars , 2007 Göteborgarna e galna...det har jag alltid sagt...haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 Mars , 2007 Hon é la fö go den bedan....det hade la vatt nåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Mars , 2007 Får man skriva nåt i den klubben ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Mars , 2007 Hej Admin. Nu blev jag lite intresserad ! Jag visste inte att jag hade ett motiv till skrivandet. Eller har jag glömt det ? Tack för Välkommentillbakahälsningen !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 1 Juni , 2007 Var tusan är Laban? Ähh Lamon menar jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 1 Juni , 2007 Är det någon annan som tycker det är skumt att LAMON blir NOMAL, dvs nästan normal, baklänges..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 1 Juni , 2007 Det verkar skumt Peter! Vi får forska i det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 Juni , 2007 Ja, det är skumt. Lamon är väl långt ifrån normal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hummernxxl 0 Postad 1 Juni , 2007 Jo då han är allt normal Lamon och jag vet var han är. Mvh/ Tina som tittar in ibland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 2 Juni , 2007 Att du vet var Lamon är, gör väl inte honom normal! Sitter ni på samma hospis? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 2 Juni , 2007 kanske sitter de i samma båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser