Gå till innehåll
onsdag 19 februari 2025
Bolbe

Badplattform?

Rekommendera Poster

Jag vill skaffa en badplattform till våran Winga 25 men har problem med att hitta något som passar och inte är vansinnigt dyrt. Har någon något föslag?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi har också letat efter en badplattform till en Winga 25 men nu har vi sålt den och hittat en annan båt med plattform på. Denna Wingan såg vi för några år sedan och vi tyckte att det såg intressant ut men vi fick ingen kontakt med båtägaren så det blev bara ett foto. Hoppas att du hittar det du söker.

//Janne

Senast ändrad av winga25 | 10 mars 2007 | 21:52

post-5471-1394234956,3303_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack Janne för bilden jag får fortsätta söka.

Bolbe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack Anders!

Jag hitta väll inte riktigt det jag söker men hade faktist inte hittat den sidan så det var bra förslag. Men som du säger är det inte lätt att hitta framför allt som jag helst inte vill ha en delad plattform. Alltså en på var sida utan en enhet. Jag får leta vidare och är öppen för mer förslag.

Bolbe

Senast ändrad av Bolbe | 10 april 2007 | 22:49

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Båtsystem har badbrygga som passar till Winga 25. Eller rättare sagt badbryggor. En på var sida om aktern och en uppfällbar badstege emellan. Mina satt på båten när jag köpte den och dom fungerar mycket bra. Tyvärr är dom nog ganska dyra. Av vad jag kan se på gamla kvitton kostar nog badbryggorna 7500 plus 2500 för bastegen. Lycka till

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi har en badbrygga från Båtsystem som är väldigt bra. Den är tvådelad med stege i mitten. Vi hade tidigare en annan brygga men den blev, hör och häpna, stulen för ett par år sedan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...