freba 0 Postad 8 Mars , 2007 jag har en gammal typ campingbåt det speciella med denna är att den är byggd utan spant jag tror den är byggd i mahogny jag vet att det fanns något som hette segerbaden. dom var dock mindre är det någon som vet mer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
piratenithn 0 Postad 9 Mars , 2007 Jag har en kompis som har en atos liknande din han har grävt lite i något tidningsarkiv och hittade någon artikel om denna båt.Hans båt är under renovering . Jag ska kolla med honom . Han är säkert intresserad av ditt projekt . Jag hör av mig // Conny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
piratenithn 0 Postad 9 Mars , 2007 Jag kan berätta att båtarna är ihopskruvade med långa typ pinnbultar som gårfrån botten genom ett hål i varje bord ända upp till relingen. // Conny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
morpekanen 0 Postad 4 Mars , 2013 Hej! Jag har också en spantlös båt. Har du kvar din? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser