opium 0 Postad 7 Mars , 2007 är det någon som vet var man kan kan beställa reservdelar till en mercruiser v6 4,3 liter jag funderar på om jag kan importera från usa. nån bra adress på internet vore inte fel. tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 7 Mars , 2007 Vad söker du?jag handlar nästan dagligen från usa,mycket finns att plocka från auktioner så man kan få det sk...t billigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
opium 0 Postad 7 Mars , 2007 bränslepump,filter å sånt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hedan 0 Postad 15 Februari , 2008 Har en bränslepump tillsalu om du skulle va intresserad? http://www.blocket.se/vi/15120716.htm?ca=2_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 15 Februari , 2008 finns på alla välsorterade bilreservdelsfirmor, ex vis biltema, micro, m.fl. Det är en GM V6:a den vanligaste motorn i världen sitter i nästan alla pickupper och van:s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser