Lamon 1 Postad 14 Mars , 2007 Den klarar sig om du bara hamstrar med mycke mat så ska du se att det funkar. Du kan ju alltid sätta upp ett kort på dig så den får lite sällskap. Eller den kanske är rädd hela tiden då !!! Du har inte funderat på älg ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Mars , 2007 Men risken att maten möglar vill jag inte ta, den får fasta och äta salt från torrbollarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 15 Mars , 2007 Det finns väl torrfoder. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 15 Mars , 2007 Tror inte hamstern blir ledsen under uppläggnings perioderna har hör något i stil med att när kapten är borta dansar hamstern på bordet blir nog riktigt lajbans med för de övriga råttorna i hamnen som lockas till båten för att få se lite tabledance och lite hamster http://www.perleberg.de/fun/MyEcard/cards/tabledance_blanko.gif\ border=\0\ /> Senast ändrad av nikitalord | 15 mars 2007 | 09:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 16 Mars , 2007 Ville bara varna er...det finns attack hamstrar!! FBH (Federal Bureau Of Hamsters) Här är en av dom som ligger på FBH 10 Most wanted Hamsters list... Senast ändrad av jack_sparrow | 16 mars 2007 | 15:23 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 16 Mars , 2007 Ingen fara för forskarna har opererat in en muterande cell som gör om dom till bävrar och begår kolektivt självmord Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 Mars , 2007 Vi får inte spåra ur i min seriösa hamstertråd, då kanske konstapel Sarnblad blir sur igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Mars , 2007 Finns det någon risk för urspårning då ??? Har det hänt förut menar du ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 Mars , 2007 Nä för sjutton, ville bara mota Olle i grind Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Mars , 2007 Hoppas du inte är hjulbent då !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Mars , 2007 Klart jag är hjulbent, jag har ju snipa........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 20 Mars , 2007 Har du den mellan benen då ??? Skulle kunna tänka mig att det är något svårt att gå då !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 20 Mars , 2007 Halva mänskligheten gör ju det, fan vet hur de löst problemet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 9 December , 2010 Hamstern dog i lördags Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 10 December , 2010 jaha, ska ni ha grillfest nu ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 December , 2010 Grillade den över stearinljus, blev en liten läckerbit som drinktilltugg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser