skogsi 0 Postad 5 Mars , 2007 Jag söker båtplats i Onsala för sommaren 2007, gärna med möjlighet till förlängning. Båten (Ryds DC) är 5,30 lång och 2,20 bred. Tacksam för såväl tips som konkreta förslag. Mvh Niklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 6 Mars , 2007 Inte meningan att vara otrevlig men kanske lite fel forum att posta i Oscar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 Mars , 2007 En ny generation moddar (eller wannabees) är visst på väg in... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Mars , 2007 På väg in????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
5756 1 Postad 7 Mars , 2007 Kolla med hamnkaptenen i Gottskär,dom håller tydligen på att utöka antalet båtplatser.Annars så vet jag att det finns båtplatser längst in i fjorden (forsbäcksmöbler)/Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Mars , 2007 Kolla på blocket idag, en som har massor med platser för uthyrning, verkar lite skumt tycker jag... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 7 Mars , 2007 Men inte i Onsala . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Mars , 2007 Och så fortsätter man att svara på tråden fast man anser att den är i fel forum, en konsekvent kille, säkert blivande modde Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser