Danne_kawazaki 0 Postad 5 Mars , 2007 Hej, ska installera en sterio samt hötalare och kanske slutsteg i en Buster XL. Men vet ej hur jag ska göra . några förslag? Senast ändrad av Danne_kawazaki | 05 mars 2007 | 16:08 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
van_duung 0 Postad 5 Mars , 2007 har du mera beskrivnig typ antal högtalare, bas??? vart i båten?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danne_kawazaki 0 Postad 6 Mars , 2007 har tänkt mig fyra högtalare (6,5 tum), men vet inte vart jag ska sätta dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 6 Mars , 2007 Sätt dom i båten. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danne_kawazaki 0 Postad 6 Mars , 2007 smart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 6 Mars , 2007 Tjenare.. Sterio visst men slutsteg i en buster?? Nja.. Ingen lämplig båt att montera sånna saker i.. D finns gott om plats under pulpeterna att tex montera högtalare etc.. Men jag skulle avråda från att montera baslådor och slutsteg i en öppen båt.. d handlar ju trots allt om en stor styrpulpetare där vatten kan komma från alla håll och vibbrationerna och skakningar är maximala... Men du kan säkert få lite bas ur några jysta högtalare och en bra stero.. Men se till att ha den skyddad från stänk eller köp en vädertålig modell.. !!!MVH REXCO!!! Som har Iaf CD Ibåten hehe.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 7 Mars , 2007 Ta hål i skrovet för högtalarna och montera dem där. Eller kanske satsa på en bärbar anläggning..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danne_kawazaki 0 Postad 7 Mars , 2007 men går det använda vanlig bilsterio? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 7 Mars , 2007 Det går nog bra. Det är bara fukten/vattnet som är problemet. Du kan ju sätta den i en stöldkasset och ta med den när du lämnar båten. Då slipper du ju fukten iallaf. Högtalarna köper du marinmodellen, så tål dom ju fukten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danne_kawazaki 0 Postad 7 Mars , 2007 fan va bra, ska nog gå ut och mäta direkt fan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Mars , 2007 Å fan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 7 Mars , 2007 Jag skulle rekommendera att sätta dit ett sådant här stänkskydd över poplådan. Finns på Watski för 255 kr. Även Jula har sådana. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danne_kawazaki 0 Postad 12 Mars , 2007 ok , Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 12 Mars , 2007 kör med detta istället och du slipper störas av motorbuller Koss Spark Plug är en vidareutveckling av den populära The Plug. Snäckorna påminner till stor del om varandra och båda erbjuder bra dämpning mot omvärlden samtidigt som såväl bas som ljudvolym är mer än tillräcklig. http://testcentret.idg.se/produkt.asp?pID=6238 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danne_kawazaki 0 Postad 12 Mars , 2007 haa haa ha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser