Flipper_510_HT 1 Postad 2 Mars , 2007 åkte visst i sumpen. Det var väl synd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 2 Mars , 2007 tycker jag oxå...där missade lamon ett antal inlägg.....så nu är han under 400 inlägg igen....blir nog övertid för han nu... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Mars , 2007 Märkligt! Han har nog dött, vid den här tiden på dygnet så brukar han normalt hunnit med ett 15-tal intel******a inlägg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 2 Mars , 2007 Jag laddar för nästa vecka !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 3 Mars , 2007 Problemet är bara att även om man blir sumpad så behåller man innlägspoängen Konstigt att det blir sumpen det fins ju inga moddar kvar eller? Senast ändrad av iron_eagel2 | 04 mars 2007 | 00:03 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 4 Mars , 2007 Admin finns ju... Han kanske tyckte att den skulle till sumpen, vad vet jag !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 4 Mars , 2007 Senast ändrad av orven | 04 mars 2007 | 18:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 9 Mars , 2007 http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Messages/download-virus-97421.gif\ border=\0\ /> Trevlig liten fil att avsluta sina e-brev med till myndigheter mm. högerklicka och e-posta Senast ändrad av nikitalord | 09 mars 2007 | 22:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 9 Mars , 2007 hehe...den var frän den! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 10 Mars , 2007 Kanonbra, ska genast skicka den till mina arbetskamrater!! Mvh Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 10 Mars , 2007 Kanonbra men hajar inte hur jag kan spara den, skickar jag den som mail till med själv så kommer den bara som bid. Mäste jag spara den i ett visst format eller? Tacksam för handledning.... Ha en trevlig lördag alla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 10 Mars , 2007 jag provade igen och på pc högerklick och välj skicka som e-post annars är länken här och då infogar den. http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Messages/download-virus-97421.gif Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ralle-O 0 Postad 10 Mars , 2007 Använder Du Outlook kan du spara den på hårddisken och i det mailet Du ska skicka välja Infoga → Bildobjekt → Från fil och där leta upp filen. Då visas bilden i mailet istället för som bifogad fil! Tror det funkar likadant i Outlook Express. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 10 Mars , 2007 Tack, kör jobbmail som heter teamware. Men nu hajar jag. Kommer att skrämma skiten hos en massa polare.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 Mars , 2007 annars kan ni bara ge det som ett länktips så när de klickat så dyker uppladdningen upp lovar att de flesta släcker ner fort och sen kör en virus scan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 11 Mars , 2007 Jag brukar varje fredag skicka vidare all skit jag själv får under veckan under samlingsnamn TGIF. Den här länken sitter som ett smäck. Håll ut nu pojkar och flickor, veckan är kort och våren har kommit till Roslagen..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 11 Mars , 2007 Grattis på 1:årsdagen TGIF Senast ändrad av iron_eagel2 | 11 mars 2007 | 19:24 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 11 Mars , 2007 Tack för det iron_eagel2. Kul med folk som uppmärksammar ens bemärkelsedag. Inte ens familjen har sagt ngt! Har visserligen varit med längre på MG men utan att skriva eller regga mig. eagel2, betyder det att det är ditt andra nick eller fanns det en 1:a när du mönstrade på? Ha dé //TGIF Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 12 Mars , 2007 Det blev fel på den första så då skapade jag den som referens,sen löste MG problemet och så tog dom bort det första i bland kan det bli lite konstigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser