Stevemedselcon 7 Postad 2 Mars , 2007 Har han fullt upp med alla sina båtforum eller har alla proxyservrar runt om i världen tagit slut? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 2 Mars , 2007 Jag är oskyldig denna gången i alla fall :-) Han är inte bannad eller raderad denna gången. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 2 Mars , 2007 Nu blir man snart orolig över vart han har tagit vägen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 2 Mars , 2007 Har han sportlov, bortrest med mamma och pappa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 2 Mars , 2007 sist jag snackade med storkorken ( korkens farsa ) så hade korken utegångsförbud, och dom skulle visst resa bort oxå...den årliga utlandsresan, dvs hela familjen lägger sig i solariet i källaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 2 Mars , 2007 Korkarna håller på och gaddar ihop sig för en ny attack mot MG.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Mars , 2007 Min kork åkte av för ett par minuter sedan, GOTT! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 2 Mars , 2007 Det kan jag säga dig att det min oxå innom fem minuter !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Mars , 2007 Med tanke på stavningen i ditt inlägg så tror jag du ljuger! Den har åkt av redan.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Tänk att man skulle bli avslöjad så lätt !!! Hoppas ditt dricka smakade lika bra som mitt !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 3 Mars , 2007 Mina korkar ligger i Östersjön, närmare Helsingfors än Stockholm. O dom var betydligt fler än MästerKorkens alias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Mina korkar är just nu utspridda över hela stan !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 3 Mars , 2007 Akta så han inte korkar er alla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 5 Mars , 2007 han ligger nog o korkar sig med räkan-jakko Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser