Mattias_B 0 Postad 27 Februari , 2007 Ja jag såg en gammal tråd sedan förra vintern& tyckte att det var läge att väcka den till liv. Jag personligen har en del att göra på min snipa. Ska byta rutor & lister på alla rutor. Om tid/pengar finnes så ska jag även lakera om hela överdelen på henne. Så har man några små saker som en ny badbrygga...måla ny botten färg...vaxa & sen är det nog bara att köra. Vad har ni att göra som ni vill dela med er av. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Februari , 2007 Varför väckte du inte liv i den utan startade en ny? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 28 Februari , 2007 Ja det känns onödigt...Den kändes även lite o upp daterad.. Kör vidare på Ska vi bygga snipa du å jag tråden istället den känns ju mer aktuell... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mattias_B 0 Postad 28 Februari , 2007 Ja såja.....med tanke på att förra tråden var från år vår vintern 2006....så tyckte jag att tråden var gammal. Tråden bygga en snipa borde ju vända sig med till dom som vill bygga sig en snipa.Men det är ju klar att alla tycker olika & får tycka vad dom vill. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser