reinman 0 Postad 27 Februari , 2007 Jag har precis fått ny båtplats i mälaren! Är det någon som har bra tips på mysiga ankringsställen där man har lite privacy!samt båthamnar som är bra med ev restauranger? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2007 Det skulle jag oxå vilja veta eftersom vi ska till bl.a Mälaren i sommar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Masseman 0 Postad 27 Februari , 2007 Får man fråga vart i Mälaren. Mälaren är ju ändå rätt stor. Med tanke på att du vill ha tips. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mangen5 0 Postad 27 Februari , 2007 Om vi pratar Mälaren runt Västerås så kan Sandskär rekommenderas varmt, däremot är det nog inte så mycket Privacy där då det är första stället västeråsarna kan ligga vid utan att se stan. Så det är ganska proppat med båtar där ibland. Ett supertips är sjökrogen i Mälarparken i Västerås nybyggt o fint o man lägger till på deras brygga. MVH Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 28 Februari , 2007 Det finns oändligt med fina naturhamnar i Mälaren. http://kss-kungsor.se/malarhamnar/index.html Här får du en hel del tips. Besök gärna BKWegas klubbholm. Citat från Klubbens hemsida... Stora Granskär är en av Mälarens finaste klubbholmar belägen nordost i Ridö-Sundbyholmsarkipelagens naturreservat i Ridöfjärdens sydöstra del. Eller lite mer privat, in i Ridöarkipelagen. Massor med små, fina vikar. Lycka till! Philip Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mr_Moore 0 Postad 1 Mars , 2007 Herresta viken är en fin lagun! Ibland massa båtar, ibland ganska ensamt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 4 Mars , 2007 Är det någon som vet och vill avslöja var det finns en båtramp med trailerparkering i västra Mälaren? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 714 Postad 4 Mars , 2007 Kan detta vara något? http://www.gasthamnsguiden.se/hela broschyren.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 4 Mars , 2007 Tack för det. Nu har jag en hel del att välja på i sommar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CalleD 1 Postad 4 Mars , 2007 Finns en kanonbra ramp på Öster mälarstrand (mälarparken) i Västerås. Brukar kunna ha min trailer ståendes där i ett par dagar utan problem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 5 Mars , 2007 Tack för det. Ursäkta att jag bröt in i tråden och nu tillbaka till ursprungsfrågan i tråden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
reinman 0 Postad 19 April , 2007 Jag tackar för alla tips! jag kommer befinna mig utgående från huddingetrakten.Jag ser fram emot en spännande och skön sommar i Mälaren!Jag önskar er detsamma! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser