Immeln 0 Postad 27 Februari , 2007 Någon som vet om maringuiden är representerat på mässan i Stockholm? // Paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 27 Februari , 2007 Nej, de är inte representerade här, bara på Göteborgsmässan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 27 Februari , 2007 Tack hälsning Twistern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 28 Februari , 2007 Två av våra medarbetare kommer att vara på mässan men vi har ingen monter. Lena och Suzz vandrar omkring på mässan i oranga tröjor med maringuiden på. Sök upp dom och prata lite med dom så blir dom glada. //stavhammar Senast ändrad av stavhammar | 28 februari 2007 | 14:01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 28 Februari , 2007 Fast gladast blir dom nog om jag dyker upp !!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 28 Februari , 2007 Varför då? Bjuder du på öl i baren? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 28 Februari , 2007 Självklart bjuder jag !!! Fast dom blir nog gladast av att jag är så jädra snygg !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 28 Februari , 2007 Ska säkert hälsa på dom om jag träffar på dom, jag brukar florera bland motorseglare eller aluminiumbåtar. Hälsningar Paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 28 Februari , 2007 Kan vi inte bestämma en träff med dom på ett fik på mässan på lördag mellan vad ska vi säga 1100-1400?! Vore trevligt eller vad tycker Ni? hälsning Twistern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 28 Februari , 2007 kan ju vara trevligt att träffa några av er som är aktiva på maringuiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 28 Februari , 2007 Låter bra. Men bara om Lamon bjuder på öl mellan 11.00 - 14.00. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 28 Februari , 2007 Jag kan också bjuda på en runda, det är ju gammal holländskt sed // Paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 28 Februari , 2007 låter bra då kan jag vara med och snacka båt mat med lamon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 Jag ska dit fredag 9/3. Jo, Westfjord26, flickvännen ska följa med. Så om du se en stilig Aussie i sina bästa år.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 11 Mars , 2007 Det fanns billiga kuddar där En dubbel för 98:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 11 Mars , 2007 Lena och Suzz fanns inte! Jag letade hela fredan. Tänkt bjuda dom på en öl. Varsin, t.o.m. Men det blev en ny gummibåt iallafall! Och en sån här manick har jag önskat mig länge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 Mars , 2007 Jag visste det, det var du din rackare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 11 Mars , 2007 Var det DU?? Att du bara vågade, mitt i Charlie hall!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser