Dessin 0 Postad 27 Februari , 2007 I vilket ordning läser ni inläggen i forumet? Obs det är en mycket viktig fråga, så tänk efter ordentligt!! //Dessin (snart uppe i säkert 60 meningslösa inlägg) Senast ändrad av Dessin | 27 februari 2007 | 07:15 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 27 Februari , 2007 Uppifrån och ner. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Februari , 2007 Och från vänster till höger om dom inte är på arabiska. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 27 Februari , 2007 Hur läser ni Arvos inlägg? Jag har försökt framifrån, bakifrån, uppifrån och nerifrån, men jag kan inte begripa mig på dom ändå.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 27 Februari , 2007 Läsa ?? Ska man det också ?? är det inte bara att skriva ett inlägg ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 27 Februari , 2007 Jag brukar börja med att sortera bort de som Lamon var siste skrivande i, sedan läser jag de fyra inläggen som är kvar per dygn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2007 Haha haha !!! Du borde läsa allt som jag skriver för det är MYCKET viktig information som jag lämnar... Själv läser jag inläggen i turodning... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 27 Februari , 2007 Ha ha ha. Då är du inte online så värst länge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2007 Det brukar inte jag heller vara !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 1 Mars , 2007 Efter några dagars bortavaro får jag nog börja med ditt tips.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 1 Mars , 2007 Ja det är väl bra så att det inte går åt för mycke tid vid datorn, nu hinner ni ju göra annat oxå !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser