jakko 0 Postad 27 Februari , 2007 Hej! är xxxxxxx samma ägare som maringuiden? jag menar xxxxxxxx ? Tack för svar Senast ändrad av jakko | 27 februari 2007 | 03:22 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 27 Februari , 2007 Jakko/Skotten m fl, det vet du väl att det är din gamla polare och vapendragare Rövarn/Korken som ligger bakom det..? Precis som Maringarderoben, som ni driver tillsammans. Hur glömsk får man bli! MVH på dig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 27 Februari , 2007 Hej. Jag har just fått ett mail från Skotten där han förnekade å det bestämdaste att han skulle vara något av de ovanstående namnen. Jag ber härmed om ursäkt om jag med mina felaktiga gissningar gjort någon upprörd. Det har jag även gjort mailledes direkt till Skotten. Förlåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 7 Mars , 2007 Jo hur ändrar man på båtguiden, den stämmer inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Mars , 2007 Gå in på min profil,personlig information, klicka på ändra lösenord slå nåt snabbt på tangentbordet som du inte hinner uppfatta klicka på ok, stäng av datorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Mars , 2007 felaktiga? Tillåt mig småle.... jakko-räkan-skotten...jo jag tackar jag.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 11 Mars , 2007 DU är ju då inte smart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 11 Mars , 2007 Som man frågar får man svar Jockijoker.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 16 Mars , 2007 Hörrö, Jag bad inte om din hjälp!, jag bara undrade om han visste hur man ändrade, och inte hur man fakkar till det, Jag är jävligt trött på sådana komentarer, HAr du något svara på min fråga, eller fille du abra spela tuff. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser