therk 0 Postad 26 Februari , 2007 Hej Har sett annons i senaste båtnytt på denna som kampanjpris. Är det någon som kan nämna plus eller minus på denna båt. // Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
therk 0 Postad 27 Februari , 2007 Finns det ingen som vill tycka till om denna båt?????? // T Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pmn69 0 Postad 23 Oktober , 2008 Även jag funderar på denna båt med ev. en 75 Hk Honda 4-taktare som skall hänga bakom Är det någon som vet eller har synpunkter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 25 Oktober , 2008 pmn69,Jag har mailat dig lite info. Kolla din mail. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lokarn 0 Postad 26 Oktober , 2008 Min kan jag sälja om du intresserad. Varianten med fast tank mm. 75 hk mariner 4takt. Kan rekomendera den båten men har inte så mycket att jämföra med vad gäller andra båtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser