zumpen 2 Postad 25 Februari , 2007 Hej jag undrar var det är för lack som jag sett innuti båtar i stuvutrymmen och trädurkarna brukar vara lackade med den.. äv väl nån skydds lack antar jag ljusblå.. undrar bara vart köper man den och vad heter den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
islandman 0 Postad 26 Februari , 2007 Det är nog mest troligt Danboline du menar (INternational)Den finns i grå...(ljusgrå) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 26 Februari , 2007 Ja den är den enda jag hittat som verkar vara för det ändamålet men den lack jag har nu är verkligen ljusblå.. men men jag kommer att ta den gråa och måla över det blåa.. kommer jag behöva matta ner den gamla lacken tro? den är ju väldigt blank så att säga.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 27 Februari , 2007 Varför inte köra med typ Alcros alkydoljebaserade golvfärg som går att bryta i valfri kulör? http://batch.resolutmrm.com/mmsweb/3B2_ROOT/3B2MMS/Company/Alcro/media/Produktfaktablad/PDF2/Prod_06_0373_31.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser