Lamon 1 Postad 25 Februari , 2007 Kliver ni i eran båt på babord eller styrbord ? Varför vet jag inte men det blir alltid på styrbord... Tänk nu på att detta är en väldigt seriös tråd !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 25 Februari , 2007 Kliver i min båt på styrbordssida,eftersom den ligger så....mina andra (småbåtar äntrar jag från fören) för att de ligger så.......? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Februari , 2007 Kliver i från babordssidan, måste hålla mig i grabbräcket då jag öppnar kapellet och det gör jag med höger hand, för att jag är grymt högerhänt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Korken_ 0 Postad 26 Februari , 2007 jag kliver oftast av från den sida som ligger mot bryggan, endast i sällsynta fall går jag av på den andra sidan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Februari , 2007 Det kan väl inte innebära några större problem när man är en kork. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Korken_ 0 Postad 26 Februari , 2007 nej, inga större problem! men jag går ändå endast undantagsvis av från sjösidan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 26 Februari , 2007 Jag brukar kliva i i fören. Men jag tror inte att jag har fått några men av det. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 26 Februari , 2007 Bästa svaret idag!! Håller med till 110% //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Februari , 2007 Det var roligt att få veta hur ni gör för att komma ner i skeppet. Jag ska ta med en del av detta i mina memoarer !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Februari , 2007 Dom väntar vi med spänning på Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Februari , 2007 Var inte så säker på det du !!! Mina memoarer kanske inte är att leka med... Haha... Det kommer väl att ta ett tag innan dom kommer ut för jag är ju så ung (o vacker) än... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Februari , 2007 Då är vi 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Februari , 2007 Ska vi bilda vackra klubben då ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Februari , 2007 i stadgarna skall då stå att man gemensamt måste jaga anne..s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 26 Februari , 2007 När jag hade båt med skandäck gick jag alltid på babord sida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Februari , 2007 Självklart !!! Och det ska man göra till 100%.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Februari , 2007 Bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2007 Vi kan ju turas om att jaga, blir varannan dag bra ??? Det gäller ju att jaga intensivt så det kan vara bra att vila lite oxå..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser