Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 Det här var vackert... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 3 Mars , 2007 det är ju La... hmmm, läs forumreglerna Påhopp och oförskämdheter mot individer eller grupper accepteras INTE! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Tycker det ser mer ut som din farfar !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 Erik, don´ t mess with a kangaroo! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Jag visste inte att dom gav hakmassage !! Man lär så länge man lever... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 4 Mars , 2007 Dom stryps ser du la. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 4 Mars , 2007 Only foreigners... Gärna svenska turister. Tyska turister däremot äts gärna upp av hajarna med god aptit. Om inte krokodiler har käkat upp dom först... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 4 Mars , 2007 Ätit upp hajarna eller, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 5 Mars , 2007 Och ni ska föreställa vuxna människor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 6 Mars , 2007 Detta är inte rätt forum om man letar efter vuxna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 6 Mars , 2007 nää, jag har märkt det nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 Mars , 2007 Pröva här istället ... http://adultfriendfinder.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 6 Mars , 2007 Sånt där lämnar jag år er, snuskgubbar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 18 Mars , 2007 Nej, om ni ska bråka hela tiden då sticker jag tillbaka till Oz. Och Orven, Lamon och Steve ta jag med mig. Så det så... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 18 Mars , 2007 Här ska vi bo! Ingen vatten så långt ögat når! Bara öl... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 Mars , 2007 När åker vi ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 18 Mars , 2007 Eftersom Steve måste sälja sin begravningsbyrå lär det dröja ett tag. Du och Steve som är ung kanske kan starta en ny byrå down under för att försörja oss. Orven och jag, gamlingar båda två, ska hålla ställningen på pubverandan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Mars , 2007 Tror du han kan sälja den nu när det är dösäsong ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 25 Mars , 2007 Steve kan sälja allt! T.o.m. begagnade Selcobåtar i Alice Springs... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Mars , 2007 en 48 fots Selco går hem överallt..... likväl som en spegelblank svart kista utformad som en Selco i miniatyr....enda jag har svårt o bli av med nu är mina wellpappgarderober...dom moddade kistorna med tangentbord o plattskärm gick omedelbums...MG köpte femton stycken i ett nafs... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 26 Mars , 2007 Jepp å gamla å sega ska vi vara 130 år minst å inga skottpengar hehe. Jag menar att det finns inga pengar kvar för att skotta ner oss. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 28 Mars , 2007 130 år? Sammanlagt??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 28 Mars , 2007 Nej tokfan det är vi redan Per man ska vi bli 130 år och sitta i skuggan och suga på öl som Lemon och Steve får gneta ihop i underjorden. Är dom elaka så utsträcker vi tiden till 160 år men då kommer onekligen frågan hänger dom med så länge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 28 Mars , 2007 160 år !!! Inga problem, ont kruk förgås inte så lätt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 28 Mars , 2007 Va inte jag som sa det med ont ..... med det pyser nog länge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 9 April , 2007 Vaknade imorse, spanade utåt, det finns en massa vit lapp-mögel överallt på backen. Undra om det snöar i Sydney just nu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 9 April , 2007 Det snöar inte i Sydney nu !!! Men det snöar där jag har båten, och det är illa nog !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser