Nybyggarn 0 Postad 25 Februari , 2007 Ofta får jag frågan: Hur kunde du flyttar hit från Australien? Här är svaret... http://www.youtube.com/watch?v=I8rTWHSmZ8w Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Februari , 2007 Just därför bor jag kvar !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Februari , 2007 Och helt plötsligt kände man sig gammal och trött Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Korken_ 0 Postad 26 Februari , 2007 Jag vet inte om drogfester och knarkproblem är så specifikt för just Sverige... kanppast lättklädda damer heller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 Februari , 2007 Är det där en anledning till att bo kvar, eller är det en anledning till att flytta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Korken_ 0 Postad 26 Februari , 2007 det kanske är värre i Australien än det som visas på filmen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Korken_ 0 Postad 26 Februari , 2007 blanda inte in mej i ert bråk!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 Februari , 2007 Jasså, har du korkat upp... Skål på dig Arvo... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 26 Februari , 2007 OJOJOJ! Ett inlägg som du inte har editerat. Bravo! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 Februari , 2007 Övrig tid halsar du direkt ur flaskan, utan att skåla... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Korken_ 0 Postad 26 Februari , 2007 firar du din 90-årsdag varje år? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Februari , 2007 Ni kanske kunde fira tillsammans då ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Februari , 2007 Denna tråden var väl redan urspårad när du startade den.....eller tyckte du att den var seriös? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Februari , 2007 Fast det kanske dom borde göra ??? Eller ??? hahahaha... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Februari , 2007 Det beror nog bara på att MG inte förstår vad du skriver Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Februari , 2007 Ärligt talat så är dom inte ensamma !!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Februari , 2007 Du har mycke att göra nu va ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Korken_ 0 Postad 26 Februari , 2007 jag har inte förmånen(?) av att fylla 90 varje år! min ålder ökar, relativt konstant, med antalet ett varje år, oavsett jag vill det eller inte... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Februari , 2007 Jo, men jag tänkte att du kanske inte vill bli äldre nu så du säger att du blir 90 varje gång du fyller !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 28 Februari , 2007 mmmmm typ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Februari , 2007 Var det ett citat eller inlägg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 28 Februari , 2007 Jag har klurat en del på vad detta inlägget betyder ! Men kom fram till att det kanske var en som fick en fender i halsen o inte hörde vad han skulle skriva !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 28 Februari , 2007 När vem startade den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 1 Mars , 2007 Har du glömt det ??? Då ska jag tala om det nu ! Han heter Nybyggarn. Skriv upp det nu ifall du undrar någon mer gång !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Mars , 2007 Bra att du svarade Lamon, jag trodde inte mina ögon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 1 Mars , 2007 Ska dom vara frysta ? Gör det något om bäst före har gått ut ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Ja det har väl moddats en del... Det fattas just nu ett inlägg innan det som jag svarade på... Därför ser det lite skumt ut !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 OK! Då kan jag återgå till att titta ut genom fönstret och spanar in snön... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Du har möjligtvis inget vackert som du kan visa ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser