FinnSpeed 0 Postad 25 Februari , 2007 hmmm.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Februari , 2007 Är det något du har problem med ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Februari , 2007 Lamon kanske trodde att man skulle skriva på ett forum !! haha.. Ha de gott alla forumskrivare !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 25 Februari , 2007 jo, det kommer alltid några droppar efter det jag stängt gylfen när jag druckit för många öl. har du något bra tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Februari , 2007 Du kan väl ha gylfen öppen o pisspinnen ute en längre stund så kanske inte det sista hamnar i byxorna... Fundera på det tipset en stund och återkom gärna om det funkade !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 25 Februari , 2007 Först till en miljon vinner!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Februari , 2007 Jag leder !!! Häng på om du vill bli tvåa !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 25 Februari , 2007 nu var det ju inte min gylf det gällde och dropparna kommer från ölglaset jag har i handen. jag ska fråga henne om hon kan ha gylfen öppen lite längre och jag kanske borde ställa ifrån mig ölglaet innan. pissa i byxorna, fy på dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Februari , 2007 Haha... Ja, man vet ju aldrig med dig !!! Du kanske behöver en sugslang istället för att hålla i glaset... Gör det något att det står Lamon på en del forum ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 25 Februari , 2007 Hur än Du skakar hur än Du drar ändå sista droppen i byxan far. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Februari , 2007 Där ser du !!! Låt den hänga kvar utanför en stund !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser