Kritor 0 Postad 22 Februari , 2007 Nu när det är så kallt ute och det känns som att det är en evighet kvar till båtsäsongen så vore det trevligt om ni ville dela med er av ett av era sommarminnen och bifoga en bild. Här är mitt bidrag: Gått en promenad till en lagun på baksidan av kålö där vi badar, äter lunch och spelar lite gitarr i ett underbart sommarväder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tigern 0 Postad 22 Februari , 2007 Här är en något suddig bild tagen utanför Hamburgsund. Vi har hamnat mitt upp i ett stort makrillstim, och mina söner hinner knappt släppa ut dörjen förrän det nappar igen. Så ska det vara! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amiguita 0 Postad 23 Februari , 2007 I sommras när vi seglade i STHLM-skärgård så kom denna ovädersfront. Vi låg vid Kalvholmen. Regnet öste ner i ca 1 timme, hela himlen fylldes av blixtar och det dundrade. Efter att ovädret dragit förbi fick vi njuta av denna vackra solnedgång! Första bilden kommer här... /Lisa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amiguita 0 Postad 23 Februari , 2007 ... och andra bilden på solnedgången kommer här! // Lisa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 24 Februari , 2007 Mer musik på sjön! Hamnen i Hjo fick stå värd för vår turné Härlig avslutning på en julidag även om vattentemperaturen ( 9) var i lägsta laget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tulia 0 Postad 24 Februari , 2007 Vilken härlig tråd! Sambo och jag satt på morgonen och mindes den gågna sommaren och bara längtade!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captenmorgan 0 Postad 24 Februari , 2007 fasiken vad jag lägtar till sommaren nu. slippa alla vinterkläder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkivdykarn_lw 1 Postad 25 Februari , 2007 Bra idé! Med ett grundgående på max 0,50 m och snabbt fällbar mast, är man bortskämd med att hitta ensliga lävikar även under de mest häktiska semestermånaderna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyBlue 0 Postad 26 Februari , 2007 Härliga sommarbilder i vintermörkret... Här kommer ett till.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyBlue 0 Postad 26 Februari , 2007 Osså ett riktigt... minne från Munken i Sthlm:s skärgård. Första kvällen efter första seglingen som skeppare på EGEN båt firade jag i champange till applåder från båtgrannarna. / Gunilla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser