Mussli 0 Postad 22 Februari , 2007 Hittade inget sånt forum.. :-) En ganska udda syn i skärgården.Har ni där ute fångat något udda på rullen i sommar? Senast ändrad av Mussli | 22 februari 2007 | 20:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 22 Februari , 2007 Såg en fd. undervattningsbåt förra veckan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gyttjedykaren 1 Postad 23 Februari , 2007 Ha ha den har jag åkt med!!! Tror till och med jag fick ett diplom. Den var vid Dalarö. Och jag var där med skolan för kanske 15-20år sedan. Kommer ihåg att man satt somm i en buss i den. H / G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Saphire 5 Postad 23 Februari , 2007 Åh Jag vill se en u-båt någon gång.. En som är i tjänst och bara dyker upp! Lite av en dröm.. *fladdrar med ögonfransarna* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 23 Februari , 2007 Ja det kan stämma. Kommer jag ihåg rätt är den byggd i Finland. Jag har diplom, åkte med den på Teneriffa för ca 10 år sedan. En nyare båt finns att åka med i Puetro Mogan, Grand Canary Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 23 Februari , 2007 Lägg dig på svaj nånstans mellan Utö och Muskö i Stockholms södra skärgård så dröjer det nog inte länge innan du ser en. Kommer ihåg när det pratades om dessa ryska ubåtar som fanns i Sverige, vilket stohej det var här... avmagnetisering, nät m.m. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
quartermaster 0 Postad 24 Februari , 2007 Ser ut som tornet på ubåten spiggen QM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 25 Februari , 2007 En sån här la till i naturhamnen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stilig_knubbis 0 Postad 25 Februari , 2007 När jag var ute med båten sommras så kom en sån där flygmaskin flygande bara några 10 tal meter ifrån mig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gonil 10 Postad 27 Februari , 2007 Ett likadant (eller samma) flygplan la till vid Nåttarö utanför Nynäshamn när jag och ungarna var ute med gummibåten. Det blev en upplevelse för ungarna. MVH Göran Nilsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser