jahsoldier 0 Postad 21 Februari , 2007 Jag har köpt en triss magnum som jag har tänkt att utrusta med, gps, autopilot, solcell, vhf mm mm samt att ev bygga om lite i ruffen för att få plats med toa, kyl mm mm, är det någon här som har en välutrustad magnum som har lust att lägga upp lite bilder på hur ni har gjort eller ev nån sida där man kan hitta bilder för att få lite inspiration och idéer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Botved 94 Postad 22 Februari , 2007 Har du hittat Triss sidan? Den kan kanske ge mer vägledning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jahsoldier 0 Postad 22 Februari , 2007 Jo den har jag hittat men det verkar rätt dött där, tack ändå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sarnblad 1 Postad 22 Februari , 2007 Grattis till en trevlig båt. Sålde min förra våren. Känslig för seglens kondition och trim men när man väl fått till den detaljen seglar den bra och erbjuder förvånansvärt mkt utrymme för sin storlek. Använd sökfunktionen i detta forum, en massa skrivet om Magnumen under åren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ocka 0 Postad 17 December , 2012 Hej, Såg bilden på Din Triss magnum där den ligger infrusen. Är nyfiken på Dina erfarenheter av att ha båten i vattnet under vintern. Några problem? Ingen risk för sönderfrusna genomföringar. Bilder och kommentare med mer om Triss Magnum kan Du bl a hitta här www.21639.infoom.se Kolla den sidan och återkom gärna till mig med det Du har eller om Du har några frågor. Mvh Ocka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 17 December , 2012 jahsoldier har inte varit inloggad på fem år och har bara gjort två inlägg så ha inte för stora förhoppningar om att få ett svar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser