Gå till innehåll
torsdag 28 november 2024
FinnSpeed

Penn-alistklubben

Rekommendera Poster

Läste i en blogg på nätet att penn-alsitklubben (alla medlemmar är hemliga eller har ett alias eller två) på MG tar en Time-out på obestämd tid. Jag hakar på.

ha det / FS

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter starka påtryckningar från HML(x) (Hemliga Moddarnas

Lokalavdelning på xxx) och dess riksförbund RFDOMI återgår vi till vårt kall att agera fiskmat i sumpen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst ErikAspvik

RFDOMI, det är väl Riksförbundet för disorientering och mental inkontinens. Säkrast att följa deras önskan 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Alla två stycken!

Hahahahaha, det är humor det!21.gif\

Fight the power!

Mvh Dessin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nämen titta!!!

Alla barnen leker moddar...utom nissed för han blev nobbad....

( Dessin = Nissed = sparkad modde )

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nämen, du var ordningsman i skolan va?smiley-sealed.gif\

Mvh Dessin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahahahah.

Det var som F_N, tyckte väl att jag kände igen honom.

Inte konstigt att han hetsar efter ett sånt misslyckande.2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Absolut! Hur känns det nu när du far runt i trådarna försöker uppvigla lite o få lite fart o fläkt o ge igen på vissa härinne?

Det verkar varit ett ytterst bra beslut av Maringuiden att ge dig sparken som modde.2.gif\

Jag kan stava til patetiskt....kan du?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Uppvigla, nu vet jag inte riktigt vad du menar, men även du borde väl se det humoristiska i att man med buller och bong manar till en skrivstrejk och är tillbaka efter 2 dagar!!

Jag kan stava till till, kan du?

Mvh Dessin

Ps Och för protokollets skull så fick Nissed inte sparken, han slutade på egen begäran, han är ju numera ersatt av Dessin, hans mycket trevligare bror! 2.gif\ Ds.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vem manade till en skrivstrejk? Är det DU som ligger bakom den?

Har tanken slagit dig ( det borde nämligen finnas utrymme ) att den däringa skrivstrejken påkallad av pennalistklubben var 48 timmar lång?

Och vi andra tror fortfarande att du fick kicken! 2.gif\ Du kanske kan stava till till...men du vet inte vad ordet patetiskt betydde....de e en jäkla skillnad det ....

Alla barnen åkte på sina cyklar...utom dessin för han åkte dressin ( rakt fram enkelspårigt)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Härligt med lite puls igen. Hur länge tror ni att den här tråden får ligga kvar? 48 timmars tystnad var lång tid för oss som dagligen följer händelseförloppet på MG.

Vet ngn vart Korken tog vägen? Kan det vara han som återkommit i form av Maxkollapps?

Kul att du är tillbaks Dessin och har kommit ut ur garderoben, brorsan din vart lite hetsig ibland men va fan det kan ju inte ligga dig till last :-)

Håll ut på jobbet i morgon är det fredag...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dom kanske sitter där båda, i sin lilla låda..

Sorry kunde inte låta bli.

Dom flyter väl upp igen när man minst anar det..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nämen, personliga påhopp redan, och vi som inte ens har duschat ihop?

Förstår inte riktigt varför du hetsar upp dig så in i bomben, trampade jag dig på en öm tå?

Isåfall får jag väl be om ursäkt, det var inte min mening.

Så åter till humorlådan!

//Dessin

Alla barnen fick gå och simma, utom Steve för han var så jäkla dålig på att rimma!

Senast ändrad av Dessin | 22 februari 2007 | 12:39

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skulle tro att dom sliter hårt i kopplet, men matte håller dom i herrans tukt och förmaning får vi hoppas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man vet ju aldrig. Den här tråden t.ex. har ju tjänat ut? Svartfötterna är ju tebax ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför har du börjat om från att vara modde till att vara uppviglare då? ajajaj...tänkte inte på det...samma karriär...du behöver inte svara...jag fann svaret själv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skulle aldrig falla mig in att komma tebaka som nån annan hur gärna dessin än vill tro det!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men du hette väl inte Korken från allra första början i det här forumet skulle jag gissa... 12.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

poängen är att dessin och tidigare nissed anser att jag har en hel hop användarnamn här på forumet. jag vet inte hur ni andra gör, men jag använder bara ett nickname här, viket jag ioförsig får regga om och om igen av nån konstig anledning...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du skriver att du bara använder ett nickname här, det var en slamkrypare korken...använda och inneha är två olika saker. 2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nääääääeeee? De hade jag ingen aaaaaaning om ;)

Räknade du verkligen rätt på dom 48 timmarna innan du återvände?smiley-wink.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej på dig Steve, du får gärna komma med exempel där du anser att jag har varit en uppviglare, visste jag inte bättre så ser det ju nästan ut som om du vill ha igång en pajkastningsdebatt.

Vad jag vet så har jag inte hackat på dig någon gång (och inte mitt alterego heller) så är det något du vill ta upp med mig så kan du väl skicka ett pm.

//Dessin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...