Gäst ErikAspvik Postad 3 Mars , 2007 det här måste vara en westfjord och en tresfjord som parar sig. stackars lilljolle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Yes !!! Ännu en händelse uppkallad efter mig.. Nu börjar man ju bli en riktig kändis !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 Är det så roligt att vara kändis? http://www.expressen.se/index.jsp?a=79050 Tror jag tryckte fel. Sorry, läs bara en gång, det räcker. Senast ändrad av Nybyggarn | 03 mars 2007 | 21:41 Senast ändrad av Nybyggarn | 03 mars 2007 | 21:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Du får nog läsa igen... Jag sa inget om att det var roligt !!! Fast det är roligt att jag kan angagera så mycke folk med lite inlägg !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 Det gick att ta bort det extra inlägget. Man lär sig nåt nytt varje dag! Lamon, jag tycker att det är bra att du skriver så många inlägg. Fortsätt! Kan inte säger nåt annat, min dotter jobbar och bor i Jönköping. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Haha... Är du en sån där som inte är trött o irriterad på mig ??? Finns det sådana människor ? Har du oxå bott här nere ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 För att återgå till ämnet: Här är en intressant länk ang. båtnamn. http://www.boatus.com/news/namegame.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 Ja. Ja. Never!!! Har seglat 2 gånger på Vättern, det räcker! Senast ändrad av Nybyggarn | 03 mars 2007 | 22:09 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Ja, det är inte världens roligast sjö... Men som tur är så finns ju kanalen ut till våra kuster... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 Dem har jag åkte, nästan lika fina som Hjälmare Kanal... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Jahaa !! Det ska jag testa nån gång... Kanske redan i sommar, ska till den sidan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 Då ses vi på Mälaren kanske? Det vore kul. Min båt ligger i Västerås. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Vi ska till Birka Björkö i Mälaren så det kanske vi gör... Det skulle vara kul o ses... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 Jag var där i somras. Intressant men trångt i hamnen. Det finns en fin naturhamn som heter Sandskär, några timmar nordväst om Björkö. Kanske Mälarens finaste. Inte så långt från Enköping och på väg mot Västerås. Kan rekommenderas! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Sedär ja, Jag antecknar det och kommer säkert att åka dit ! Björkö blir det för att tjejen är därifrån. Tack för tipset ! Jag kan ju alltid försöka ropa på VHF:en när vi är där.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 3 Mars , 2007 Sandskär 59 27,65N 17 16,00E 11,5 nm från Björkö, 313 grader (fågelvägen) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 4 Mars , 2007 Det kallar jag exakt vägbeskrivning... Tackar !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Mars , 2007 Har sett en snipa i helgen som hette snippan! med tanke på alla turer om vad det kvinnliga organet skall heta så tyckte jag det var riktigt gulligt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 4 Mars , 2007 Tog du en bild?? Nej, just ja, det finns andra forum för sånt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 7 Mars , 2007 Tycker namnbytet på kvinnliga organet är ett smart drag för att få lite uppmärksammet från båtälskarna, betydligt hälsosammare än silicon mm för att locka fram draggen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 7 Mars , 2007 En förklaring tack för oss icke albaner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larssonson 0 Postad 7 Mars , 2007 Denna gamla MAXI 60-fotaren tävlade förr under namnet DRUMBEAT och vann 1989 Sydney to Hobart Yacht Race. Jag seglade henne i Australien för två år sen. Det var en mäktig pjäs! Men det nuvarande namnet SPANK ME är inte heller så dumt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Mars , 2007 Thommie är inte ett bra båtnamn även om det är en feminin ändelse, den båten kommer bara att vara ute och cykla............... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 7 Januari , 2012 Tror du det !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser