billy_567 0 Postad 19 Februari , 2007 Hej! Har länge funderat på att skaffa mig en 115 Hk E-Tec, Någon som har erfarenhet av E-tec och kan berätta lite om hur dom är så skulle jag vara tacksam. MVH Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bertan 0 Postad 21 Februari , 2007 Hej Har kört E-tec i tre år nu, kan lova dig att det är en underbar maskin. I mina ögon är den totalt överlägsen stora,tunga,trötta 4-takt mvh peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mussli 0 Postad 22 Februari , 2007 HejÅkte med en uttern 4.95 nu i vintras (sjöfågeljakt) med en E-tec 50 på och jag blev mycket imponerad av acceleration och farten. Hade 43 knop på gps:n!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ideal 0 Postad 25 Februari , 2007 HejJag köpte en e-tec 50 hp förra sommaren och är helnöjd, otroligt bränslesnål, tyst och bra drag i motorn. Bäst av allt 300 tim el. 3 år innan första servicen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kritor 0 Postad 25 Februari , 2007 Test mellan E-tec och yamaha 4-takt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kritor 0 Postad 25 Februari , 2007 Förra testet var inte speciellt bra, här är ett bättre: http://www.youtube.com/watch?v=1XRCDN3JKZ0&mode=related&search= Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 26 Februari , 2007 Patetiskt! Typiskt Amerikanskt. Löjligaste testerna jag har sett. Evinrude har givetvis sponsrat dom testerna. Uppgjort? Är Påven katolik? H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 Februari , 2007 Var och en blir salig på sin tro..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Immeln 0 Postad 27 Februari , 2007 Håller med dig, tester kan vara vinklade till fördel för den som beställd dem. Jag tycker det är bäst att fråga en opartiskt expert som kan dessa motorer, det har jag gjort och inte ångrat. // Paul Senast ändrad av Immeln | 27 februari 2007 | 20:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser