Lamon 1 Postad 27 Februari , 2007 Det kommer inte att hjälpa !!! Vi vet vad du tillhör nu... Vi lider med dig !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 1 Mars , 2007 Tack för det.... hade hellre varit en kanin och Finn Speed frågade hur dom låter och som jag har hört och sett så stampar dom till och sedan så sätter dom på den andra och det ser ut som en symaskin i full kariär och låter så också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Ungefär som min granne då !!! Det kanske är där du har varit o tittat ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 4 Mars , 2007 Nä vet inte om du bor i närheten av mig, men min granne har ett fast dunkande och hon har riktiga ... va fan man nu ska kalla det, men hon överlever för det återkommer med jämna mellanrum och snart har nog säggaveln nött sig in till oss och då är det nog dags att dra för man vet ju inte vad en taktfast robot kan ställa till det. Inga kaniner där, utan ett taktfast pålkransdunkande. Senast ändrad av orven | 04 mars 2007 | 19:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Mars , 2007 Var bor du, är hon fräsch ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 4 Mars , 2007 Västra Götaland, Jönköping... Orven, jag tror jag vet vem din granne är. Börjar med L och slutar med amon. Dunk, dunk.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Mars , 2007 Och jag som nästan.....nu hänger den ner som på en död igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 4 Mars , 2007 Haha Nä hon är inget vidare och han som slöjdar är nog Grek eller något liknande. Vad är Lamon från ? förutom Jönköping för där bor jag inte utan håller till ett par stenkast från västkusten (om man kastar en halvmil x 2). Jag får investera i ett nytt tangentbord för det här gör inte som jag gör utan den glömmer bokstäver och väntar man för länge med att trycka på skicka så glömmer forumet att det ska lägga in och det är den där f-bannades efterkontrollen som gör en vansinnig tillsammans med hetsen om att kunna hinna med att trycka på skicka och ibland så går det bra om man kopierar innan man skickar, men här är det jag som glömmer att kopiera... rörig va hahaha Senast ändrad av orven | 04 mars 2007 | 21:32 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 4 Mars , 2007 Är Sverige så stor? Ligger inte Jönköping nästan på västkusten? Och nästan på östkusten? Men Alice Springs! Nu snackar vi avstånd!!! God öl har dom också... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 5 Mars , 2007 Jaha, och hur kul är det att vara tupp? Jo det är ganska kul faktiskt, men hur kul är det att vara född 1957? Ingen pension att tala om, fast det kanske blir kul på ålderdomshemmet om man inte måste betala för att bo där. Kukkelikuuu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser