FinnSpeed 0 Postad 19 Februari , 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,1003982,00.html /kaninen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 19 Februari , 2007 Hmmm Råtta.. Stämmer detta verkligen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 Februari , 2007 OXE, nä vad f.. inte lilla jag, hehehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 19 Februari , 2007 Är du född 1915? Jag är också oxe......hmmm? Är inte det en kastrerad tjur? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Februari , 2007 kan fan inte vara kastrerad tjur eftersom jag är en oxe oxå tydligen! såg fel....sorry....jag var inte oxe-....haha.... Senast ändrad av Stevemedselcon | 19 februari 2007 | 11:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 Februari , 2007 Detta stämmer inte, jag kan garantera er att det fylls på i pu...n, men vill helst inte bevisa detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Februari , 2007 HÄST ?? Hur i hel..te skulle jag kunna vara häst ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 Februari , 2007 Så det verkar som om jag skulle vara en ormjävel! H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 19 Februari , 2007 Kanin.. Hmm, jooooeee, VISSA likheter finns väl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Februari , 2007 Funderar på att byta årtal, jag vill inte bli en jä..a hamburgare !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 20 Februari , 2007 Hur kul äre att vara en GET då?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 21 Februari , 2007 Haha hahaha !!! Inte kul alls.. Men vi kan ju gå i samma hage !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 21 Februari , 2007 Jaha,Det verkar som man vore RÅTTA.Såna gillar jag ju inte men det står nog för överlevnadskvalitet....eller hur? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Februari , 2007 Sist jag var på krogen var jag ett svin...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 22 Februari , 2007 det har jag oxå hört nån gång när man nämnt att man är medlem i FFF klubben Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 22 Februari , 2007 Vov vov !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 22 Februari , 2007 Gnägg Gnägg... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 22 Februari , 2007 jag vet vad en kanin är bra på men hur fan låter den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 22 Februari , 2007 Lyssna på din sexgalning till granne !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 22 Februari , 2007 tyvärr, jag bor inte granne med Steve Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 22 Februari , 2007 Tyvärr ??? Det kallar jag tur !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 22 Februari , 2007 Häst.??? Och jag som hatar hästar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 22 Februari , 2007 vad är det för fel på hamburgerkött? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 22 Februari , 2007 Bäst före har gått ut !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 25 Februari , 2007 Ja, men det gör inget. När det blivit så gammalt att det börjar röra på sig är det levande och allt levande är färskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 25 Februari , 2007 Det kanske stämmer, uttrycket från Down Under: Horny as a Three Peckered Billy Goat! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 25 Februari , 2007 Fan jag lägger ner det här för jag kan inte lika mig med Toblerone Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Februari , 2007 Hur så ?? Är du inte lik en sån ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 26 Februari , 2007 Tobleronetanten, du vet hon med kreditkorten och oförsäkrat och obesiktat och obetalda ... nä för saten inte vill jag vara med i samma grupp. Ska göra inbrott i kyrkan och intrång i databanker och ändra mitt födelseår till vad som helst Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Februari , 2007 Lite Harig enl mina chefer. En buffel enl mina underställda. Snuskhummer enl henne på krogen. Tjur på lördagskvällen. Darrig liten kanin på söndagsmorgnarna. Det är inte svårt att vara djurlik! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser