Gå till innehåll
måndag 20 januari 2025
Tigern

Hur blir man medlem i Plastsnipeklubben?

Rekommendera Poster

Har försökt att bli medlem i Plastsnipeklubben, men verkar som om det är utan resultat... Är det någon mer än jag som inte hittar/har någon ikon för ansökning om medlemskap som det utlovas på klubbens första sida? Har testat att maila kontaktpersonen (gjorde det i mitten av januari och senare i februari) men även detta resultatlöst. Hur bär man sig åt??? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen snipa men kollade nu och jag kunde både se och klicka på den knappen för medlemskap.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är helt sjukt, men är jag inte inloggad, dvs Gäst, så syns ikonen för medlemskap. Men för att bli medlem krävs att man är inloggad, så när jag gör så, försvinner ikonen och jag kan med andra ord inte ansöka... Vad 17 är det för fel?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

1. Logga in dig själv på mg

2. Klicka på Båtklubben online

3. Klicka på P under rubriken klubbar som börjar på

4. Klicka på plastsnipeklubben

5. Klicka på ansök om medlemskap längst upp till höger

6. Invänta grundarens godkännande!

MVH\\

Ebzet & Chris Craft-klubben

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du sedan tidigare har anmält att du vill bli medlem (fast du ännu inte blivit godkänd av grundaren), så tror jag inte att du ser ikonen för medlemskap!

Testade själv att gå in på en klubbhemsida där jag sökt medlemskap men ännu inte fått det och där såg jag ej ikonen medan om jag gick in på andra klubbar så fanns den där!

Bara en teori....

Fundera om du kan ha ansökt om medlemskap tidigare?

Kolla om grundaren varit inloggad här på mg under senaste tiden?

Maila grundaren igen och fråga?

Annars hör med admin!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nästa lite skumma sak jag upptäckte nu precis:

Kollar man på forumet, så ser det ju ut som att ditt inlägg är gjort genom plastsnipeklubben eftersom deras klubbnamn samt klubbikonen (3 gubbarna) finns med där men går jag in på din sjöbod så står det att du är med i 0 klubbar. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har jag kollat runt lite, och det verkar som om du, Ebzet har rätt. Jag kan tydligen söka medlemskap i vilken klubb som helst men inte just plastsnipeklubben. Antagligen för att jag redan har ansökt, och då försvinner tydligen ikonen. Men jag har ju fortfarande inte blivit medlem så min ansökan har kanske hamnat på avvägar? Ska testa att maila igen.

Tack för hjälpen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Såg att grundaren och moderatorn Gameburg varit inloggad  så sent som idag (17/2) 20:46. Kan ju vara att han bytt mail och då inte fått reda på att du sökt till klubben då man som moderator får ett mail så fort någon ansökt om medlemskap.

LYCKA TILL!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sorry Tigern att det dragit ut på tiden, men jag har inte godkänt dig pga att du inte tidigare angett ngn båt! Har mailat dig tidigare men inte hört ngt och inte heller hade du tidigare ngn båt i din sjöbod, därför har jag väntat med godkännandet.

Jag måste vara lite selektiv då jag fått många ansökningar där personen inte äger ngn plastsnipa över huvudtaget eller inte anger ngn.

Nu är du dock medlem! Välkommen och beklagar om det dragit ut på tiden. 

Så till er som inte blivit godkända medlemmar kontakta mig så reder vi ut det. Men återigen så krävs det en plastsnipa ;-)

mvh

Patrik

PS! Har bytt mail, men lägger inte ut den nya på forumet igen då den gamla blev bokstavligt talat nerbombad med spam.

Senast ändrad av Gameburg | 17 februari 2007 | 23:26

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Helt konstigt! Jag har haft min sjöbod aktiv med min snipa sedan i höstas!! Inte heller har jag fått mail ifrån dig, så något galet har det ju blivit?! Eftersom det verkar som att inte du fått mina mail, så kanske inte mail via maringuiden fungerar så bra? Men är jag nu medlem så har ju det hela ordnat upp sig. Tack!

Ps. En liten sak till. Om man går in på medlemmars båtar och kollar min båt så är det inte min Herva som är på bild! Jag har ingen bild än på min snipa så det vetekatten vems den är...

Senast ändrad av Tigern | 18 februari 2007 | 00:05

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...