FinnSpeed 0 Postad 17 Februari , 2007 Hur många korkar krävs det för att sumpen ska flyta upp till ytan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 17 Februari , 2007 En sump skall väl ligga strax under ytan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 Februari , 2007 Om den är stor, 3 st. Om inte den är stor 4 st. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 18 Februari , 2007 4 korkar eller en modd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 Februari , 2007 Flyter moddar ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 18 Februari , 2007 Med MG:s frälsarkransar flyter de tydligen hur länge som helst... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Februari , 2007 jag gillar trådens namn!!! Fråga en vän-.....och totalt befriat från moddsvar i denna tråd!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 19 Februari , 2007 Skulle inte bli förvånad om det flyter upp en ny kork snart. Hittade en bild på korkens yngsta son när han skaffar fram råvaran. Ser ut att bli en jättekork Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Februari , 2007 Det hoppas jag!! Hoppas han har vässat tangentbordet oxå! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 19 Februari , 2007 Bara lungn Steve, snart dyker det upp en killer som dödar tråden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 19 Februari , 2007 Tror nog hans andar kommer vaka över trådarna. Länge leve alla alias. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 19 Februari , 2007 Har dom kransarna ingen nödpropp man kan dra ur ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 19 Februari , 2007 Du menar ett sånt däringa dödmansgrepp... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Februari , 2007 hur katten har ni lyckats o få till en moddfri tråd?????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 19 Februari , 2007 Hehe, så´ nt kan man aldrig riktigt veta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 19 Februari , 2007 Skötsel o rätt inställning..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 Februari , 2007 så lätt lockar man in djuren...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 19 Februari , 2007 Hmmmm ,hehe hur var det nu det var..? Don´ t feed the...?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 22 Februari , 2007 Nej nej nej, jag kände en som skrev det i ett inlägg och jag tror att han gick upp i rök!! Har du inte hört talas om trollförbannelsen! För säkerhets skull bör du hänga ett droppen drag i näsan samt smörja in öronen med begagnad drevolja för att undvika att bli drabbad ab förbannelsen!! //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 22 Februari , 2007 där är han igen...och vill inte veta av sin bättre hälft.....eller var det sämre? eller var dom lika dåliga båda två? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Korken_ 0 Postad 22 Februari , 2007 hmmm, jag har två däri nu... en till är kanske på väg dit... jag tvivlar på att de kan hålla den flytande med hjälp av korkar! det krävs nog en mer omfattande renovering, och då inte bara på sumpen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 22 Februari , 2007 Jasså !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser