halo00 0 Postad 17 Februari , 2007 Någon som har erfarenheter från Anchormatics bandankarspel? Verkar fungerar väl i teorin. Funderar på att sätta det i stickkojen och bygga ett borttagbart skott för att täcka för. Hassebrasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 531 Postad 17 Februari , 2007 Precis det jag har. Funkar perfekt. Bifogar bild jag tog när jag skulle köpa båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 531 Postad 18 Februari , 2007 Och en till sedd utifrån. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 18 Februari , 2007 Droppar det inget vatten från det blöta ankarbandet, eller är det så liten mängd att det inte spelar någon roll? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 531 Postad 18 Februari , 2007 Jag har en avrinning från utrymmet där ankarspelet sitter ner i motorrummet. Det kommer inte mycket vatten den vägen men jag kan inte svara på om det ev ligger kvar något under spelet eftersom jag satt igen det med en skiva. Den är bara skruvad men jag har inte haft anledning att ta bort för att kolla. Men helt klart suger ett band åt sig mindre än ett rep. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser