Yamma 0 Postad 16 Februari , 2007 Har precis anmält mig till en distanskurs här. Någon med erfarenheter av det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 16 Februari , 2007 Vadå här ?? Vad är det för kurs ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 17 Februari , 2007 Hej!Jag har själv tittat på deras hemsida, denna är ju väldigt snygg. Men gammal som jag är valde jag ett mer etablerad firma. Nu säger jag inte att det är något fel på den du anmält dig till. Du kan väl skriva vad du tyckte när du är klar med din utbildning. Förresten, är det VHF eller förarintyg som du skall ta? Det är alldrig fel med utbildning om det så vore en knypplingskurs (skämt, det är inget fel på knyppling, men skulle säkert en fröjd att se mig försöka knyppla) mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 17 Februari , 2007 Det är förarintyget jag ska ta. Ok jag kan återkomma med lite info om kursmaterial mm så fort jag fått det. Det kostade strax under 1200kr, då ingick allt material. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 17 Februari , 2007 Inkusive tenta? mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 17 Februari , 2007 Har en polare som håller på att ta det där nu. Materialet är om jag minns rätt: Navigation och sjömanskap, passare, linjal, transportör, kort 1, övningskort, sjötrafikföreskrifter mm. Misstänker att jag glömde nåt men de kanske stämmer ungefär. Det lilla jag sett av vad han plugga rom kvällarna så tycker jag det verkar bra, kanske kan fundera lite öäve rvitsen med att lära sej symbolen för väderkvarn men allt kan ju inte va perfekt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamma 0 Postad 22 Februari , 2007 Nej uppskrivningen kostar ytterligare 200 kr. Känns som en liten päng för kunskapen man ( förhoppningsvis ) får. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sahlback 0 Postad 24 Februari , 2007 Jag beställde en interaktiv CD-kurs på Sjöassistans. Mycket roligare än bok. Den kan jag rekommendera för dom som tänker ta förarbevis. Tror man kan ladda ner en demo från deras hemsida. När man ska skriva prov så får man vända sig till en examinator. Adresserna finns på deras hemsida. Jag och tjejen skrev våra prov idag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser