BoatBruce 15 Postad 23 Februari , 2007 Whiskeyn är det en gåva från Admin? H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 23 Februari , 2007 Japp då var det Fredag! Blir väl en 5 litare hempabempa som uppvärmning. Sen två flak öl, skarpa skott givetvis inga moppeöl här inte. Vill bara förtydliga jag pratar 50cl burkar inga junioröl. Seb blir det väl lite myspys i tv-soffan med två flaskor Famos Grouse. Efter det är jag Stor, snygg, stark och charmig. Och då blir det nog lite nakengymnastik, det är viktigt att man håller sig i form. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 Februari , 2007 alla moddar har köpt var sin whiskey till mig, ren uppmuntran i hopp om att jag ska göra en anemos! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 23 Februari , 2007 Hahahahah Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 24 Februari , 2007 Det kan du väl inte, du är ju ingen kä***** som får frispel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 24 Februari , 2007 Jag köpte en egen, och har en jäv**** god helg just nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 Februari , 2007 Tror att du är dyngrak om du synar puteljerna i botten som du har räknat upp och förmodligen utslagen resten av veckan Senast ändrad av orven | 24 februari 2007 | 22:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Februari , 2007 Å snart är denna helgen slut... Men det kommer snart en ny... Däääååååå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 26 Februari , 2007 Nej då Orven! Det var bara uppvärmningen inför Lördagen. Men det blir rätt dyra helger. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Februari , 2007 Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar till helgen... Däääååååååååå !!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 2 Mars , 2007 Nu är det faktiskt helg igen, ha det skönt alla MG-vänner Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 2 Mars , 2007 Fast jag är lite snål, så jag ska nog jobba i helgen... Eller så är jag rik o jobbar bara för det är kul !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Mars , 2007 Skruvade oxå på den i tid denna gång, mår toppen och det är båtgrejarlördag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Mars , 2007 Vad har du gjort på din bårgrejarlördag ??? Själv har jag skruvat in ny inredning i bilen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Mars , 2007 Nu när det är söndag kan jag bara konstatera att det blev inte ett skit gjort, men det kommer fler helger (6) innan sjösättningen så allt hinns med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 5 Mars , 2007 OSIM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 Mars , 2007 OSIM=? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 5 Mars , 2007 Oh Shit It´ s Monday Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 Mars , 2007 Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 Mars , 2007 Nu är det helg igen, helt underbart, ta en stänkare i näbben och följa utvecklingen på MG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 April , 2007 Nu har jag varit och hämtat 5 plattor öl 4 bag in box och två helrör!! Mums! Helgen är räddad! H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 19 April , 2007 jag vet var du bor..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 19 April , 2007 Var.. var.. var........??????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 20 April , 2007 hemma givetvis..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 April , 2007 Är nu på jobbet! Inte bra att vara så långt borta från mina pilsner. Jag hade separationsångest i morse, och grät en liten skvätt. Men ikväll så blir det till att provsmaka alltihop så att det inte blir några reklamationer. Jag väntar ytterliggare 2 plattor som inte kom. Dom viktigaste till råga på allt. 7,3:orna Men dom skulle komma vilken dag som helst och då är allt i sin ordning. Det var ett häftigt namn på vodkan Jeltsin Inte visste jag att han bränner själv hemma. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 20 April , 2007 Nån som testat den nya finska vodkan Anemos? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 20 April , 2007 Bränner Jeltsin hemma - har påven en skojig hatt? http://www.youtube.com/watch?v=ZrqUZZd8mv8 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 20 April , 2007 Tyvärr dricker jag inte träsprit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 20 April , 2007 OK börja Korka upp.. Första groggen klar o andra e på G hehe... Nu borde pilsnern ha blivigt kall haha Skål på er!!! !!!MVH STORSUPARN REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 6 December , 2007 Ok Julbord på G.. imon smäller det. Då gäller det till att bli snygg stor och stark. Om julbordet startar 19.30, så borde man väl rimligtvis börja grunda lite redan vid 11:a snåret? Man vill ju ha en stabil berusning. Om man häller i sig 8 groggar vid 11:a, för att sedan pilla i sig 4st i timmen, så borde man ju vara tillräckligt charmig vid 19. snåret? Eller ska jag dra i mig 5 groggar i timmen? ja det är en balansgång..veti fan hur jag ska göra.. http://bubul01.chez-alice.fr/smileys/mini3d/vin.gif\ border=\0\ alt=\Smiley Vin\ /> /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser