Gå till innehåll
söndag 09 februari 2025
Stevemedselcon

dags o ta helg nu

Rekommendera Poster

Gå till bolaget....kanske köpa en vinare till damen...o trettioåtta starköl till sig själv.....2.gif\

Nu får ni ha det så gott i helgen, jag kanske tittar in o kollar vem som gjort skandal ikväll...eller i morgon....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hehe, fast tittr du in när du är inne på den 37:e så undrar jag om det inte är dig själv du hittar när du kollar vem som gjort skandal smiley-smile.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmmm !!! Då har jag gjort fel... Köpte bara 24 öl. Får nog gå dit igen...

Senast ändrad av Lamon | 16 februari 2007 | 17:14

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sitter på jobbet och har pesonalfest. Läser Mg dagligen men skriver inte så mycket, lite svårt att hinna med. Följer dock alla inlägg utom dom mest fokuserade på konkreta båtfrågor, tycker det hela är helkul ASG...

Bort med moddsen dom härjade tillräckligt på 60 o 70-talet rökte en massa harch och flummade ihop en hel genaration.

Trådarna ser helfel ut och fullständigt ogribara nuförtiden när hälften är bortredigerazgt....  hoppsan jag NÖS KOMmer inte att redigera detta för att detta med att kunna ändra sina inlägg är värdelöst...

Tack ni alla som bjuder mig på asgarv dagligen när det är tråkigt på jobbet, nu ska jag bjuda upp kontorets hetate chicks för en liten tät a tät....

Ha en bra helg grabbar o flickor....

//M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har ngt på G... Som sagt det är ordväxlingarna och krigandet om moddar och hur forumet ska leva vidare som är kul. Att bara läsa om båtrelaterade trådar är värdelöst. Härligt att ni som orkar kriga och hålla forumet igång gör ert. Nu återgår jag till kontorets puma, 55 kg med nica tits, blond, hon står i dörröppningen och tycker jag ska slut arbeta....

Lägger ner nu,, härligt berusad och på g...

Kommer inte att redigera detta i morgon vilket verkar  vara kotym när man är på snusen.....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
\Laughing\http://www.fjollhoj.se/images/smiles/icon_lol.gif\ />

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det där lät som en förklaring på vår kontorshund, en Golden Retriever.......

Senast ändrad av Secalka | 16 februari 2007 | 22:25

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vov vov på er alla.

Har just rockat fett, skyllde på på en rökpause, men känner att chansen att scora ikväll är stor, måste nog logga ut och fullfölja.....

Kom igen, stöder er som härjar runt och  gör detta forum till en plats för livsnjutare.....

Ha dé, i morgon blir det chilla med frugan för hela slanten....

TGIF

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det kanske han har !! Jag har det ialla fall inte !!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bakfull lördag! Det sket sig med puman, råkade fråga om hon kände ngn Steve, hon vart alldeles svart i blicken och väste är det han med båten Selca eller va fan den nu hette jag försökte limma fram till klockan 3 utan att lyckas... fan fan fan...

Frugan står i köket och lagar älggryta, nöjd och tillfredställd efter en mkt lyckad eftermiddag. Har lovat att åka till IKEA i morgon under förutsättning att vi går in bakvägen direkt till lagret för att plocka det vi vill ha. INTE gå runt hela varuhuset.

Jag dricker kvällens första wisky och luftar rödtjutet för fortsatt njutning. Jag har insett att man inte får skriva idiot på detta forum, undrar om moddarna köper ordet knulla, nu  blev det en liten omskrivning men det är en intressant tanke....

Jag brukar oftast när jag loggar in kolla om ngn ny tråd har hamnat i Sumpen. Snälla admin ta inte bort sumpen den har gett mig många asgarv sen den skapades. Önskar er alla en fortsatt bra helg, tids nog drabbas vi av OSIM

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

OSIM är väl inget, värre är OSIS och behöva åka till IKEA. 2.gif\

Ang. Sumpen så hamnar inget där längre. Korken är borta, och Arvo har blivit varnad så han är spak som en urvattnad sill. 14.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

sätt fart då flipper, du kan ju t.ex säga att en moderator ligger inlagd på Sunderby sjukhus, Luleå, utan tänder eller vaför inte att alla moderatorer är idioter.

PS/ Arvo blir aldrig spak som en urvattnad sill, han samlar bara kraft

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tror som du, Arvo samlar bara kraft, kommer igen och redigerar och tar bort efter eget behag. Hade en liten ordväxling med honom för ett tag sedan, jag har sällan blivit så uppsnurrad som då, men man lär sig...

Fan vad skönt det är lördag. Det blir Tv-middag och somna framför den samma, måste samla kraft innför morgondagen. By the way OSIS var, hur det nu kommer sig att jag missat den, en ny förkortning. Måste nog registrera konton med dessa förkortningar. Rätt va det är har man väl trampat en anonym moderator på foten och blir bannad.

Det är dåligt med skandaler på Mg just nu, men alltid fyllnar ngn till framåt kvällen och rör om i grytan.....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vem det var, Steve eller Bosse, som klädde ut sig till kärring vet jag inte. Steve för att få killern på fall? Killern för att komma bort från Steves uppvaktning, och slippa duscha med honom? 14.gif\

Ingen av dom har ju i alla fall loggat in idag. 2.gif\

Att kalla moderatorer för idioter skulle inte falla mig in. Jag har bara haft en dust med en moderator, men han tog ju sitt förnuft till fånga och avgick. 26.gif\

Jodå, Arvo blev spak, han flydde till Azorerna, i alla fall i fantasin. 2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Njae, jag var hemma o kollade på TV:n hur FBK klädde av MoDo o sen ut på fiske Lule -Karlstad är en lång sträcka, så även om jag tullade friskt på wirren, vet jag med bestämdhet att jag inte ksulle hunnit t Lule ToR innan jag vaknade imorse (läses kl 13) Däremot ringde Steve o talade om att han köpt ett helrör Head & Shoulders som han ville vi skulle dela på. Kanske bidde han lessen o åkte t Lule istället?

2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skulle även uppskatta om alla skippade att nämna namnet på han som tydligen ofta ändrar sina inlägg... Kalla han för Sudden eller nåt så slipper det blåsa upp till Storm igen ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jahaaja... Det går väl bra... Men om jag inte vill då ??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hörde på ryktesvägen att det var korken som raggat upp den där hon-han...han hörde fel i fyllan när hon-han presenterade sig...han tyckte det lät som Maud...men hon-han sa Modd......så vem det var av dessa modds vet jag inte...jag vet inte ens antalet längre....2.gif\

ska vi göra en moddlista?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

sådärja...då var det fredag igen....bara en vecka sen sist....2.gif\ tror jag tar det lugnt i helgen...köper bara 36 starköl o inget vin...sen skulle jag visst få några flaskor whisky i helgen oxå...gratis!! Inte illa!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...