sumo 0 Postad 14 Februari , 2007 Skepp o hoj... har någon hört hur det blir med förslaget båtkörkortskulledet inte införas i år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 14 Februari , 2007 Haha d blir inget med det... D körkortet kommer smygande om några år då vi kanske har fått en ny regering.. EN med galna skattesjukan ho ho ho.. Just nu och några år fram är d Toklugnt hehe... Den nya regeringen har annat att orora sig över en hur folk ska ha d på sjön... !!!MVH REXCO!!! Som simmar lugnt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 14 Februari , 2007 Någon sa till mig att han hört att det tar minst 5 år till att genomföra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 14 Februari , 2007 De som har sin båt försäkrad i Atlantica har nyligen fått deras kundtidning. I den finns en färsk artikel i ärendet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 14 Februari , 2007 Då får ju jag ingen.. Nå ut med d får höra Atlanticas Storry ang d hela.. allltid skoj med lite skvaller från pressen... !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik Postad 14 Februari , 2007 läs http://www.modernaforsakringar.se/files/2p8ppp8F.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 14 Februari , 2007 Tackar... Haha en Båtsäljare med Klass 8 intyg åjodå finns säker under varenda Sten haha... Kan inte tänka mej att många säljare av fritids båtar har denna behörighet eller änns Förarintyg.. Tror jag skrattar ihjälmig.. Kan dom inte göra d lagligt att med endast kustskepparintyg köra lite större båtar i yrkesstrafik istället.. Hmm skulle kunna tänka mig att köra isbrytare eller något i den stilen hehe... Ska man vidarutbilda sig??? Hmmm Nja kanske???... !!!MVH REXCO!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zantax 0 Postad 15 Februari , 2007 En till Gå in på höger sida nya båtkörkortet Senast ändrad av Zantax | 15 februari 2007 | 13:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser