Jonnie 0 Postad 13 Februari , 2007 Söker båt för kortare dagsturer men som även ska kunna användas för övernattning. Storlek runt 6 meter. Ej helt skandäck utan möjlighet att stiga ned fram och öppna dörr när man går ombord. Har titta på Flipper 630 OC och Finnmaster 6100 Royal OC. Kan tänka mig en ht utan de tak som dessa båda båtar har men måste ända vara lätt att kliva i. Tacksam för tips och synpunkter! Senast ändrad av Jonnie | 13 februari 2007 | 20:51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 13 Februari , 2007 HT är väl med tak eller? Har Top. I så fall är det väl istället Daycruiser. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 13 Februari , 2007 Du vill alltså ha en HT utan tak och skarndäck? Men med dörr och möjlighet till övernattning? Köp en öppen båt och ett tält! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 13 Februari , 2007 Kolla Yamarins 59:or. Finns i fyra varianter. Yamarin 59c - Kabin Yamarin 59 - Hard Top Yamarin 59 - Day Cruiser Yamarin 59 - Center Console 3 av dessa har övernattningsmöjlighet. Finns dock inte tält som extra tillbehör vad jag vet. Senast ändrad av Gesse | 13 februari 2007 | 21:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Falco 0 Postad 14 Februari , 2007 Då föreslår jag Uttern D55. Mer båt för pengarna än Flipper och Finnmaster. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser