Markos 0 Postad 5 Mars , 2007 Hej Var på båda men kan tyvärr inte hålla med om att det var 3 gånger mer segelbåtar Det som inte fanns i Göteborg var Hunter båtarna och Diva 35 och någon av Hanse båtarna... men Najad hade inte ställt ut i Stockholm och inte heller Maxi 1300, Scanmar, Delphia 33, CB 365, Regina Af Vindö 35 mm Tillbehörssidan var betydligt större och Charterbåts uthyrarna med och mer segelmakare mm Motorbåtsdelen vet jag inget om för jag tittade inte på en enda...varken i Göteborg eller Stockholm. Jo förresten tittade jag ner i ett par träbåtar Annars var båda mässorna roliga, fast det mesta blir ju givetvis det samma. Mvh Marko K Min foto och seglings blogg www.markok.blogg.se Senast ändrad av Markos | 05 mars 2007 | 20:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gustaf76 0 Postad 5 Mars , 2007 Det var grymt mycke att se, brände hela söndagen i Älvsjö. Jag säger bara ...Princess V53 !! Min drömbåt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser