Gäst Wille Postad 10 Februari , 2007 Det går fort nu. Nu kommer det en GPS-modul till SONY PSP för att kunna navigera med deras spelkonsoll. Undrar när det finns sjökort till denna? http://www.nordichardware.se/nyhet,11816.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 11 Februari , 2007 läste tidigare att med lite hack funkar det med en X-box också. En annan sak som är lite skrämmande är virus i navigationsdatorer. Ett antal TomTom burkar levererades för några månader sen färdigsmittade från fabrik med virus och trojaner, när kommer det första viruset för PC som manipulerar GPS-kordinater eller annat i navigationsprogram. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 12 Februari , 2007 Hmmmmm, om man läser i andra trådar typ : Har du gått på grund i år o liknande, så får man väl anta att virusen redan finns? Skämt åsido, lite oroande är det. Kan ju inte vara särskilt svårt att tillverka ett virus till ngt av de stora programmen, med fel i visningen som följd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanho 0 Postad 13 Februari , 2007 läste om Gps till psp för nån månad sen och har sedan dess försökt ta reda på när den ska släppas i europa. än så länge finns den bara i japan, och ingen jag har pratat med vet nåt om när den ska släppas här Så om det är nån som hört nåt om den så lyssnar jag gärna. mvh stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 15 Februari , 2007 Låser tråden nu när en moderator har lagt sig i den.Vill helst inte ha deras kommentarer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 15 Februari , 2007 Låser upp den igen när jag nu raderat roligheten från moderatorn. Men jag tyckte att det var lite skojigt. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 16 Februari , 2007 Tackar hjärtligast Micke! Vad skulle vi göra utan dig? Nu känns det som vi iallafall har en på vår sida. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser