jakko 0 Postad 7 Februari , 2007 skulle skicka ett mejl till korken men jag hittar honom inte vad har hänt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 7 Februari , 2007 Han verkar vara ip-bannad från denna site. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 7 Februari , 2007 Varför? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 7 Februari , 2007 MG tyckte väl inte att han skötte sig verkar det som. Han är ju inte medlem i någon fanclub för moderatorer precis. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 7 Februari , 2007 i den klubben är det nog inte många . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 7 Februari , 2007 Han är inaktiv medlem såg jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 7 Februari , 2007 om du läser detta korken så kan du mejla mig igen för jag tappade bort din adress. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 7 Februari , 2007 Jepp. Han fick munkavel men lyckades inte behålla den på tror jag. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 7 Februari , 2007 äär der den där rutger igen eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 7 Februari , 2007 Rutger är moderator han kan inte ip-banna medlemmar, det kan bara Siteadmin. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 7 Februari , 2007 vad ska det vara för nytta med att göra något sådant? är det flera som blivit detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 7 Februari , 2007 Är det verkligen så eller har han avgått på egen begäran tro? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 7 Februari , 2007 Jag tror att Steve blev det en gång. IP-Bannad blir man om man retar upp siteadmin ordentligt. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 7 Februari , 2007 verkar ju inte klokt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Februari , 2007 det stämmer...en gång blev jag det två gånger.... så är jag borta i morgon är det den tredje.... men det borde jag väl inte bli vad jag vet...men o andra sidan..det visste jag inte sist heller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 7 Februari , 2007 Siteadmin har slängt Korken i Sumpen. Hoppas nu bara att inte hela skiten flyter upp till ytan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 7 Februari , 2007 menar du att du inte blev tillsagd ytan bara bannad en dag när du skulle skriva? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser