jakko 0 Postad 7 Februari , 2007 Ja ok förlåt då men helt smarta är dom ju inte eller vad tycker du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 7 Februari , 2007 Jobbigt med alla dessa ansikten??? jakko (Örlogskapten) Antal inlägg: 155 Medlem: 2006-12-19 Status: Offline Svara Citera Rapportera Skrivet: 06 februari 2007 | 19:11 Jag tycker att moderatorerna gör ett bra jobb Att handla på sea&sea ist för hjertmans sparde jag massa pengar på jakko (Örlogskapten) Antal inlägg: 155 Medlem: 2006-12-19 Status: Offline Svara Citera Rapportera Skrivet: 07 februari 2007 | 09:51 Ja har sökt , men jag funderar på att dra tillbaka den för det verkar som man måste vara helt tom i planeten för att vara moderator. Att handla på sea&sea ist för hjertmans sparde jag massa pengar på jakko (Örlogskapten) Antal inlägg: 155 Medlem: 2006-12-19 Status: Offline Svara Citera Rapportera Skrivet: 07 februari 2007 | 10:00 Ja ok förlåt då men helt smarta är dom ju inte eller vad tycker du? Att handla på sea&sea ist för hjertmans sparde jag massa pengar på Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Februari , 2007 det fanns igår kväll ännu flera ....som var än värre så att säga skrivna av den käre jakko. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 7 Februari , 2007 Ja, det är mycket i Sumpen nu, till och med Korken slängdes i. Hoppas nu att inte hela skiten flyter upp till ytan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Februari , 2007 blev korken bannad eller gick han frivilligt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 7 Februari , 2007 Det verkar som att han blev bannad Steve. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 7 Februari , 2007 hänger ni med i svängarna ? rätt som det är så är ngn tråd puts väck...inte ens i sumpen...jag hänger då inte med alls i svängarna ....som exempelvis jakkos tråd om korkens mailadress...den är låst...ingen mening o låsa den, sänd den till sumpen istället såvida han inte låst den själv alltså... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst -Korken- Postad 9 Februari , 2007 frågan är väl vad det egentliga syftet med sumpen är. återigen har ett antal inlägg försvunnit utan att passera sumpen, denna gången trådar skapade av anemos. som den används nu är den nog mer till förtret än till nytta! inkontinensen eeh ursäkta inkosekvensen i handlandet fortsätter.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 9 Februari , 2007 Men, jag tror (konspirationsteorivarning) att Maringuiden´ s ledning stod bakom vissa av uppviglarna på forumet för att skapa ett större intresse av forumet och därigenom mer annonsintäkter....Med tanke på det stöd och hjälp vissa moderatorer fick, när det hettade till. Eller hur -Korken-? //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst -Korken- Postad 10 Februari , 2007 du har en poäng där! jag kommer att följa admins vilja. jag förstod deras pik, att radera korken, fast den var fin! använd nu era fina reklamvimplar och de röda fina reklamvästarna så jag känner igen er på sjön när säsongen har börjat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 10 Februari , 2007 du menar väl inte att folk KÖPER reklamvästar härigenom??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst -Korken- Postad 10 Februari , 2007 http://www.maringuiden.se/Medlemsprodukter/ driver nu sakta norrut, börjar tappa kontakten med maringuiden... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 10 Februari , 2007 haha...ja den var kul...utan att kritisera maringuiden nu ....men att betala för reklamprylar vem gör det?? När prylarna till o med är avdragsgilla för företaget? Såna där grejor som västar o vimplar o vad det nu finns för reklamprylar att tillgå skulle ju maringuiden anordna lite småtävlingar etc om här på forumet, så skulle det kunna vara vinster. Betala för o gå omkring o göra reklam det är absurt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 10 Februari , 2007 Vilken säsong jakt eller båt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser