Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 Hur räknar jag ut det då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 6 Februari , 2007 Snurra den ett varv i badkaret och mät hur långt den kom. H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 35 meter, vad har jag för stigning då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 Februari , 2007 Vilket badkar... räcker ju för en hel karl.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 det var faktiskt handfatet.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 6 Februari , 2007 Då bör du väl ha ca: 1378 i stigning Är det till Selcon vi snackar om nu? H/M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 6 Februari , 2007 jag trodde det var bidén Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 Bidén e större....kärringarna på den här sidan är så stora att det känns tajtare att jucka lite i ett spann med ljummet vatten.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 Februari , 2007 Skicka in en bild på en sån kärring så får vi se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 12 Februari , 2007 då blir jag bara bannad igen..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 12 Februari , 2007 Var det här en seriös tråd?...verkar inte som det!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Februari , 2007 Jasså !!! Vad är det som inte är seriöst här ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 14 Februari , 2007 Tycker du det är seriöst ?? http://www.fjollhoj.se/images/smiles/tongue.gif\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 Februari , 2007 Det är väl så seriöst det kan bli här i dösnack !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser