orven 0 Postad 6 Februari , 2007 var det så att Anton egentligen fick lite mothugg av en haj som kom simmandes och då bidde han lite suur, så han ropade och ropade på sina kompisar som fanns på andra sidan strömmen, och sen var det som om korken gick ur för då kom alla simmandes å skulle hjälpa till, och Hurra, Hurra..dom kunde rädda Anton som sedan levde lyckligt i alla sina dagar.. Ja, det var ju ett lyckligt slut. Trodde någon Men Anton var inte död utan bara lite förstenad. Fölamningen släppte när någon slängde ner den cromade navkapseln på kistan. Begravningsentrepanören Steve som såg guldtallriken, slängde sig handlöst efter den. Anton vaknade till av skramlet och såg dagens ljus genom det krossade kistlocket. Steve som såg att Anton levde väste vi ska bli kompanjoner. Anton som hade legat i coma visste inte något om något och försökte att ta sig upp i resterna av kistan. Vi ska blir kompanjoner väste Steve om du talar om vad du har fått guldkapsel ifrån och om du inte gör det så saltar jag din begravning här. Anton som bara ville upp ur hålet nickade jakande på allt och dom kravlade sig upp ur hålet och där stod bara Åsnan med den svedda röven som närmast sörjande och det var han som hade dyngat ner navkapseln. Dom två kompanjonerna smög iväg, efter det att Åsnan hade sparkat igen gropen och ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 6 Februari , 2007 Jag vet vart det finns fler navkapslar av samma slag och vi kan ju göra kistor i guld säger Anton, bra tänker Steeve som genast började smida planer. Nu ska vi... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 6 Februari , 2007 planera noga ... men inte fan ska guldet på kistorna tänkte han utan det blir lite färg att pyttsa på. Hördu Anton sa Steve vid kaffet vad finns kapslarna ? Jo du sa Anton, det vet jag knappt själv, men jag vet vilken bil dom satt på och vi behöver en båt för att komma dit... Ok sa Steve jag har en ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 6 Februari , 2007 riktig båt, en snabbgående sak som vi kan använda som flyktbåt om vi skulle behöva. -Flyktingbåt? Frågade Anton som nästan satte kaffet i halsen. Nej.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 6 Februari , 2007 för faen ingen sådan för dom går i regel under med man och allt. Nä bättre grejor får det va....vi kränger kapseln mot en kanonbåt och några backar öl och Åsnan som stod och lyssnade log i mjugg och tänkte att ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 7 Februari , 2007 kanon båt ok för dessa dårar men öl, ha. Skulle vilja se dom dricka en hel öl utan att börja bråka med varandra men den som lever får se. Det hade precis börjat skymma när... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 7 Februari , 2007 åsnan smög iväg för att Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 7 Februari , 2007 köpa cigg. Anton gillade inte att han rökte men det faktum var högst upp på listan av saker som Åsnan sket i.Några bloss kunde knappast skada en gammal arsle-sved åsna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 7 Februari , 2007 Efter att ha in handlat cigaretter så började det att regna. Åsnan sprang in i ett..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 Februari , 2007 lågt hus och när han kom in där så fick han se att han hade kommit in på en lönnkrog och där satt .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 9 Februari , 2007 Bröderna Prairie Dog, Legosoldat Lasse och Hippy Harry. Harry bjöd vår hjälte på lite gräs och sen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 Februari , 2007 så var det kört för dom sköt på allt så flisorna rök och åsnan blev förbannad för att han inte ficj någon öl så han la en bakspark på... fan va jag e i gasen nu ...jösset gonatt enna vart en trevlig kväll... natti på er. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 9 Februari , 2007 sällskapet, norpade lite chips och stack hem till... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 Februari , 2007 Steve å hans kompanjon för han hade ett visst intresse av deras affärer.. nu skulle jag konserveras ...tror jag för nu kan allt hända Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 9 Februari , 2007 Anton och hans kompanjon Steve tog varmt emot åsnan. Dom var lite påstruken så här sent på fredag kväll och förlät åsnan hans egenheter. Så fick åsnan till slut en pilsner och... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 Februari , 2007 försökte att få ihop det med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 10 Februari , 2007 Jesus, Orven! Hur ska jag kunna forsätta på det?? Gonatt på dig! Sov gott... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 10 Februari , 2007 sågbocken som ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 10 Februari , 2007 som inte hade lust. Då gav åsnan upp och gick o la sig. Men tidigt nästa morgon... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 10 Februari , 2007 så hade Anton plockat lite gräs till Åsnan och fick med lite av det där andra gräset som hade blivit utspillt efter den sönderskjuta puben och Åsna märkte det inte så efter en stund så började han .. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 11 Februari , 2007 äta på sina morötter som han hade i en.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 11 Februari , 2007 en säck och lite halvlyrig så tänkte han att det var ett gott gräs så han torkade lite och eldade på i en pipa och han blev sittandes och Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 11 Februari , 2007 filosiferade över meningen med livet. Här sitter jag,en inte helt oäven åsna tänkt han, men någon lifsglädje, finns det? Jag behöver en kvinna i mitt liv. Nu! Med en skutt stack han iväg till Orvars Åsnefarm och där fick han syn på... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 12 Februari , 2007 nybyggarns miniåsna som gick och väntade på ett skjut och nu blev åsnan riktigt darrig. Plötsligt så hörde han Anton vråla, men driften gick före så han brände på miniåsnan och till sin fasa så fick han vid avstigningen se att det var inte miniåsnan som han hade satt på, utan det var .. Senast ändrad av orven | 12 februari 2007 | 22:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 12 Februari , 2007 en elefant! Men man tager vad man haver tänkt åsnan, elefanten var rätt sött ändå, där hon satt på dasset och tvättade underlivet. Men hur skulle barnen se ut? Senast ändrad av Nybyggarn | 12 februari 2007 | 23:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Februari , 2007 Jo, dom såg bra ut. Fönstret var ju nyputsat. Fast det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 Februari , 2007 det skulle ju ta lite tid innan han blev pappa och han stack till Anton som stod och väntade och dom blev körda över viken av Steve. Anton skulle nu leta upp maffians filial för guldsmugglingen så han anträdde färden till Saab som levererade bilarna som fälgen hade suttit på och på vägen mötte dom .. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 13 Februari , 2007 gubben Johansson som hade hälsat på sin fru i fängelset. Hon satt inne för att hon stulit fälgar som.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 13 Februari , 2007 var silverpläterade (trodde hon) men dom var av genuint silver och Anton anade att han hade kommit ett steg närmare maffian så han bjöd in vandraren och öppnade sin sista burk bönor som han värmde i navkapseln och Åsnan rökte sitt gräs och travade iväg i sina dimmor och satte på allt han såg och Senast ändrad av orven | 13 februari 2007 | 21:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 14 Februari , 2007 glömde att han rökade så det blev ett brännmärke i mulen och vetrinären undrade om... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser