Gäst Korken Postad 6 Februari , 2007 nu har superdupermodd rutger agerat igen... en av de mest populära trådarna låst av rutger... bra jobbat! 263 svar på en månad och en tråd som tydligen tilltalar många medlemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 men korken...du vet väl att dösnack numera heter rutgers hörna? Ibland blir det så...idag kände rutger att det var dags o låsa den tråden...då låser man...i morgon kanske han känner för att lägga den i sumpen...då lägger han den där...sånt vet man aldrig...det beror helt på hur rutger känner sig just då....det är upp o ner det där...han kanske öppnar tråden vid lunchtid...ingen som vet riktigt...kanske tråden gick åt ett annat håll än vad rutger tyckte den skulle göra just då...ingen som vet...det enda vi vet är att tråden är låst och då som du säger intresset verkade stort så hoppas jag på att den hamnar i sumpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 ser att du bytt undertext, att du representar Maringuiden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 6 Februari , 2007 Befordrad, fattaru... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 Till vad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 6 Februari , 2007 Från att ha varit ideell arbetare till att vara ideal arbetare... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 asgarv! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 11 Februari , 2007 Denna tråd har skapats av en inaktiv medlem....jag anser inte att korken är särskilt inaktiv egentligen...det borde finnas ngn mera inaktiv än han....urvalet är ganska stort menar jag... Det borde stå utsparkad medlem Har man själv begärt utträde kan det kanske stå fd medlem eller ngt, för vad är skillnaden på en inaktiv medlem och en aktiv medlem som loggade på 2003 senast? Tja...att den som är aktiv fortfarande har möjlighet...men kommer han att göra det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser