JimmyA 0 Postad 5 Februari , 2007 Hej! Nån som vet om det finns ngn bra sida på nätet där det finns en exempelsamling med bilder på fasta och flytande sjömärken (boj, prick, båk, kummel etc..)? //J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 5 Februari , 2007 Det finns säkert, men det finns bilder på alla typer av sjömärken i lärobökcerna till förarbeviset! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JimmyA 0 Postad 5 Februari , 2007 Sant, men skulle jag behöva den boken så går jag till bokhyllan. Nu var det en hemsida jag undrade om.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 5 Februari , 2007 men herregud, använd någon av internets bokhyllor då! en av dem heter google.... x Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 5 Februari , 2007 Sjöfartsverket är väl det naturliga stället att kolla, dom sköter ju den bit. http://www.sjofartsverket.se/templates/SFVXPage____924.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 5 Februari , 2007 Du glömde bilden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Korken Postad 5 Februari , 2007 tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser