Lamon 1 Postad 4 Februari , 2007 Har ni några tatueringar som har med båt att göra ?? Sätt gärna in en bild om ni törs !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seamus 0 Postad 5 Februari , 2007 Ärlig talet - för länge sen försökt min Mum få mig att tatoo MUM within a heart on my arm. Jag vegrade.... Hon var lessen... Jag ville inte och idag tycker jag det är gott att inte ha någon tatoo på kroppen. But I know det finns månge som gille det.... Grattis till er!! Please post pics!!! I can show Mum. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 5 Februari , 2007 I think your Mum would like this one, Seamus. Its very Irish! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 6 Februari , 2007 Ja, det var ett riktigt marinmotiv !!??!!?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 jag har svenska örlogsflaggan på häcken...det är väl marint om ngt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 6 Februari , 2007 Hur fan luktar den flaggan ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 6 Februari , 2007 Upp till bevis! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 6 Februari , 2007 Hur gör du när du flaggar på halv stång? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 skulle inte tro jag tar en kamera o plåtar häcken för din skull...det finns andra forum där du kan se sånt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 6 Februari , 2007 snuskis...nu vill du att jag säger att jag går ner på knä va? fasen vad mycket skamliga förslag...jag är ju för fasen hetero! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 6 Februari , 2007 Opppppppppp rättning mittåt denna tråden handlar om tatto. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 6 Februari , 2007 Lägg dig inte i Jakko, du är väl ingen moderator? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jakko 0 Postad 6 Februari , 2007 Nej! men det är väl inte du heller så passa dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 6 Februari , 2007 Ummm Steve? Kan jag be o få adressen dit?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 6 Februari , 2007 Förlåt då, Lamon. Jag ville bara uppmuntra Seamus lite. Han är ju ny här! Så här skulle jag vilja tatuera mig om inte jag var så feg... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 6 Februari , 2007 haha. Du behöver inte be mig om ursäkt... Är inte det rätt så mycke för mycke taggat... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 6 Februari , 2007 Kanske den här då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seamus 0 Postad 6 Februari , 2007 Nope sorry - my Mum is too young and wild for your suggestions! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser