Gå till innehåll
fredag 14 februari 2025
flipper6

Torkarmotorer till flipper 620-79

Rekommendera Poster

Jag undrar var man kan få tag på torkarmotorer till min flipper 620. Torkarmotorerna är ovala, men det sitter ingen plåt som går ut på sidan för att fästa fast motorn med. får inte plats med den modellen, för det är för trångt.Sen sitter av och på vredet på ena gaveln på motorn,2 anslutningar för kablarna. bör ha en 90 graders motor som man kan välja hö eller vä parkering.

Tack på förhand!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag köpte mina torkmotorer från Biltema, dom är exakt lika som orginal. Motorena passar till både vänster och  höger torkare. Om jag minns rätt så skall du koppla in på olika ställen på motorena för att få höger resp. vänster. Åtminstone står det i manualen. Art. nr.25-890 på sid 493 i katalogen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tjena!!!

Jo, jag har sett motorerna på biltema men jag har inte varit säker på att dom skulle funka.Har du fästplåten kvar på sidan av motorn?? Har varit osäker om man får plats med dom på sidan.Kommer du ihåg hur många kabel-anslutningar det finns på motorn?

Tack för tipset.............Mvh Jimmy!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För övrigt så har Biltema rea på det nu.... :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har kvar fästplåtarna, motorerna rymndes jyst och just dit. Man måste vrida och vända endel på dem för att få dit motorerna men det går. Om jag minns rätt så är det 3 anslutningar men jag är inte säker.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...