fyren 0 Postad 28 November , 2007 Blodpudding med socker é gött. Falukorv med makaroner och jordgubbssylt é gött Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 10 December , 2007 på minner mig om när jag flöt till USA på planet serverade en halv grilladkyckling med spagetti och brunsås. Försök äta det i en flygplansfåtölj utan att spilla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 11 December , 2007 Strömming , alldeles ny fångad, skulle kunna gå som Sushi tror jag ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 11 December , 2007 Absolut, men jag vill nog ha ett ´ stekt ägg till också. Glöm inte lingonsylten, eller om den är slut så går det lika bra elller bättre med drottningsylt. Senast ändrad av kema | 16 december 2007 | 22:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 11 December , 2007 Vad sägs om fiskpinnar med spenat, snabbmakaroner och ketchup Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser