1000 0 Postad 2 Februari , 2007 Hej!!Startar en tråd där man kan lägga in bilder som är tagna på båtmässan!Dom flesta har väl antagligen tagit ett eller flera kort... Bara att lägga upp, bra eller dåliga spelar ingen roll...bara kul o se på!(själv har jag inget att bidra med, ännu.) MVH//1000 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 3 Februari , 2007 Lagom mycket folk fredag kväll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Dragonsailor Postad 4 Februari , 2007 Det fanns 3 båtar att omnämna, varken fler eller färre. Den första var naturligtvis en Drake, The no One Keelboat. Den andra var en Anytec 750 SPD och den tredje en Fjord Open 40, designad av samma team som gör Wally. Se bilder: Mvh D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Dragonsailor Postad 4 Februari , 2007 Här ser ni Anytechen in action. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 4 Februari , 2007 Draken på utsidan är ju klassiskt vacker, men Fjorden? Vilket missfoster?Hoppas att det bara var en engångsförteelsen från Fjords sida. Den fick inga poäng från mig iallafall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ludden 1 Postad 4 Februari , 2007 Jag gillade Fjorden! Här kommer en bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ludden 1 Postad 4 Februari , 2007 En till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 4 Februari , 2007 Hej, Här kommer några bilder från vår monter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 4 Februari , 2007 en till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 4 Februari , 2007 Och här kommer en från Kasta Loss intervjun med Pelle Pettersson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser